Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Управління постачальниками та інструменти підвищення ефективності співпраці»

Модульна програма навчання за напрямком «Закупівлі та управління ланцюгом постачання»

Opens internal link in current windowдетальніше

На даному модулі учасники знайомляться із основними підходами з управління та підвищення ефективності постачальників.

Ефективне управління базою постачальників – це одна із конкурентних переваг будь-якої компанії. За рахунок використання правильних методів та системного підходу до цього питання, Ви можете значно підвищити ефективності, а значить і прибутковості Вашого бізнесу.

Учасники тренінгу знайомляться із методами, які застосовують провідні компаній та отримають практичні інструменти управління постачальниками та обирати модель побудови стосунків з різними постачальниками на певному етапі розвитку ринку постачання.

Для кого:

  • Керівники та менеджери відділу закупок та постачання

  • Директори та менеджери з логістики

  • Керівники та менеджери по управлінню транспортною логістикою

  • Керівники функції управління ланцюгом постачання (Supply Chain Manager)

  • Операційні директори та керівники відділу підвищення операційної ефективності

  • А також іншим співробітникам інших підрозділів, які хотіли б познайомитися з сучасними методами з управління та зрозуміти підхід стратегічного сорсингу та вивчити стандартні кроки по його впровадженні в компанії

Дане навчання буде особливо цікаве для компаній, що впроваджує категорійний менеджмент, LEAN або проходить сертифікацію систем управління якістю та процесне управління.

Формат:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00

  • Група не більше 12 осіб

  • Індивідуальний підхід

 

зареєструватись

Вартість участі в одному модулі (2 дні):

  • 1 учасник – 5 500 грн;

  • 2 учасник – 5 000 грн (за кожного);

  • 3 та більше учасників – 4 500 грн (за кожного).

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;

  • іменні сертифікати;

  • кава-паузи.

Теми, які розкриваються в модулі:

  • Види взаємовідносин із постачальниками
  • Партнерські відносини та управління взаємовідносинами з ключовими постачальниками
  • Моделі партнерства та ключові складові партнерських відносин
  • Перехід від традиційних до партнерських відносин (від прийнятного постачальника до партнера), характеристики різних стадій
  • Партнерські стратегії і результати взаємодії
  • Кваліфікація постачальників, методика та цілі кваліфікації
  • Пошук постачальників і моніторинг ринку
  • Попередня і регулярна процедури кваліфікації постачальників
  • Методи оцінки постачальників на етапі кваліфікації
  • Вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки
  • Аудит постачальників. Види, форми, рівні аудиту
  • Форми взаємодії з постачальником в системі кваліфікації, кваліфікаційна оцінка та статуси постачальників по результатам кваліфікації
  • Моделі взаємодії з постачальниками по результатами кваліфікації
  • Плани коригувальних заходів за результатами кваліфікації
  • Складання профілю нового постачальника, актуалізація профілю існуючого постачальника, складання карти комунікацій
  • Вибір і оцінка постачальників, процедура вибору постачальника
  • Методи оцінки постачальників, вибір параметрів, коефіцієнтів і форм оцінки
  • Визначення кількості постачальників, розмір лота та ін.
  • Організація конкурсів і позаконкурсних закупівель
  • Рішення про вибір постачальника, обґрунтування вибору
  • Документація та інформація процесу вибору постачальника
  • Класифікація постачальників для моніторингу і оцінки їх діяльності
  • Ключові показники ефективності діяльності постачальника
  • Розробка механізму оцінки діяльності постачальників
  • Формальні і неформальні методи оцінки
  • Складання рейтингу постачальників
  • Зворотній зв'язок за результатами оцінки. Форми і цілі зворотного зв'язку
  • Перегляд результатів оцінки та присвоєння статусу постачальника
  • Карта комунікацій і робота з постачальниками за результатами оцінки
  • Управління ефективністю діяльності постачальників
  • Складові системи управління ефективністю діяльності та ключові етапи побудови
  • Стратегії та тактики розвитку постачальників в програми підвищення ефективності взаємодії з постачальниками
  • Ініціація проектів з підвищення ефективності взаємодії з постачальниками
  • Оцінювання та відбір проектів, оцінювання ефективності проектів
  • Визначення Спонсора та ключових стейкхолдерів, управління зацікавленими сторонами
  • Формування крос-функціональної команди для програм розвитку постачальників
  • Залучення постачальників в програми розвитку процесу постійного вдосконалення

 

зареєструватись

 

Тренер Роман Романцов

МВА, IIBLC Black Belt. Викладач в Бізнес Школі КРОК, бізнес-тренер, консультант по напрямкам Управління Ланцюгами Постачань (Supply Chain), Бережливе Виробництво (LEAN, Kaizen), Управління проектами щодо підвищення операційної ефективності, Побудова та оптимізація бізнес-процесів з використання інструментів LEAN.