Постійна купа ідей, але ви не могли зрозуміти яка з них дійсно приведе до успіху? Думок багато, але що з ними робити? Ця програма для вас, якщо ви людина, котра завжди мала багато ідей і не стандартних рішень, але не знали як ефективно використати це у реальності. Креативне мислення стане незамінним інструментом у діловому житті, тому ідеально підходить для власників бізнесу, авторів бізнес-ідеї, топ-менеджерів, маркетологів, арт-директорів, дизайнерів, авторів контенту, проджект-менеджерів, лін-менеджерів, фахівців, керівників та членів НГО – неурядових громадських організацій, фасилітаторів стратегічних сесій.
Create for Ukraine – міжнародна ініціатива, створена для креативної підтримки українців під час війни. Креативність та здатність до інновацій – це важлива якість для пошуку оптимальних рішень під час складних життєвих обставин. Бізнес Школа КРОК запрошує на онлайн-програму з розвитку креативного мислення Create for Ukraine.
В процесі семінару учасники зможуть навчитися не тільки сформулювати унікальні й потрібні ідеї, а й покроково запустити пілотний проект. Кожен учасник потрапить в атмосферу креативного коворкінгу і матиме можливість опрацювати прямо під час семінару один проект - від ідеї до покрокового її втілення.
Креативне лідерство - це вміння керувати командою, одним із завдань якої є створювати й реалізовувати інноваційні рішення, особливо під час складних ситуацій і змін. Креативні лідери в періоди, коли все змінюється, а нові підходи поки невідомі, можуть створювати ясність цілей для своїх команд і мотивувати на досягнення цих цілей. Це лідери, які прагнуть перетворити на користь непередбачуваність навколо них, причому не тільки для організації або самих себе, а й для суспільства в цілому та екології планети.
Формування креативного мислення є однією з ключових здібностей особистості генерувати безліч новаторських життєздатних рішень бізнес-проблем.
Актуальність семінару обумовлена тим, що креативність сьогодні входить до топ-10 найбільш затребуваних навичок фахівця (згідно з даними World Economic Forum).
Навчити учасників веденню стратегічних переговорів, керуючись принципом WIN-WIN для забезпечення більш вигідних та довгострокових угод. На практиці спробувати себе в різних ролях, опанувати інструменти планування та підготовки до переговорів.
Навчити учасників робити глибокий аналіз роботи постачальників, використовуючи інструменти, які вони отримають під час семінару. Ознайомити з життєвим циклом роботи з постачальниками (вибір і оцінка постачальників), навчити визначати і вимірювати ризики постачальника і управляти ними ефективно. Дати учасникам семінару інструментарій для організації поставок (наприклад: шаблони RFX, RFQ і т.д.) і тендерів, і навчити використовувати їх ефективно, щоб вибирати правильний процес пошуку і постачання необхідних матеріалів або послуг. Навчити управляти контрактами та ознайомити зі структурою шаблонів договорів.
Дати учасникам тренінгу стратегічне розуміння того, як використовувати Категорійний менеджмент. Навчити визначати потреби внутрішніх клієнтів та розділяти витрати за категоріями. Дати учасникам інструменти аналізу та навчити використовувати їх ефективно. Навчити визначати ринкові ризики та технології управління ними, виробляти загальну стратегію для кожної категорії.
Засвоїти принципи розрахунку та застосування основних маркетингових показників; навчитися використовувати показники оцінки економічної ефективності маркетингових інвестицій; навчитися розраховувати показники оцінки маркетингової діяльності; здійснювати моніторинг ефективності інвестицій у маркетинг.
Ваша компанія та команда продавців залежать від Вас, оскільки саме Ви є ключовою ланкою для генерирування фінансового потоку компанії. Ціль програми полягає в тому, щоб допомогти Вам ефективно відігравати одну з самих головних ролей – драйверу успіху компанії, її стабільного зростання та благополуччя всіх її співробітників.
Під час даного курсу Ви отримаєте нові навички в стратегічному маркетинговому плануванні, дізнаєтеся про поведінку споживачів, навчитеся будувати міцні взаємини з Вашими клієнтами та споживачами, освоїте інструменти управління ризиками і багато іншого.
Наша пілотна програма створена для того, щоб допомогти знайти відповідні на питання, зокрема для тих, хто працює над створенням і впровадженням маркетингової стратегії бренду, портфеля або бізнесу. Програма розкриває кілька ключових тем у форматі розбору кейсів, лекцій та інтерактивних вправ, а також бесід та круглих столів з професіоналами в області маркетингу та маркетингових послуг. Значна частина програми буде присвячена прикладам нестандартних бізнес-рішень і маркетинговим інноваціям.
детальніше
Щоб вплинути на ситуацію, розроблений семінар «Ефективні клієнтські технології В2В та В2С», спрямований на набуття навичок спілкування з клієнтами, використання технологій взаємодії з різними сегментами і «ключовими» клієнтами, побудова системи управління якістю обслуговування, застосування клієнтоорієнтованого підходу в бізнесі.
Проведення систематичного аудиту процесів і процедур та їх методичної оцінки; перевірка операційної ефективності роботи системи внутрішніх контролів та надання керівництву Компанії та акціонерам об'єктивної, своєчасної інформації відносно виконання встановлених стандартів ведення бізнесу.
Тренінг зі стратегічного менеджменту призначений для організацій, які хочуть зайняти більш привабливе місце на ринку, більш стійкі позиції в майбутньому, і побачити такий горизонт попереду, до якого всім співробітникам захочеться швидше прагнути.
Тренінг по стратегії включає в себе кращі практики стратегічного менеджменту і стратегічного планування, а також найбільш успішні сучасні стратегії, які вже привели до успіху сотні організацій.
Сформувати уявлення про стилі та механізми організаційної поведінки в умовах постійних змін бізнес-середовища; Виробити практичні навички в галузі сучасних форм та методів управління, поведінки особи та групи для підвищення ефективності діяльності організації; Надати інструменти та методики для практичної діяльності менеджера в процесі змін; Дати можливість учасникам усвідомити свій особистісний лідерський потенціал, виходячи з їх сильних сторін та обмежень; Сформувати нове управлінське мислення та стимулювати здатність менеджерів до трансформації від традиційної ролі менеджера до лідера-новатора та творця.
Надати сучасні професійні компетенції та навички, необхідні менеджерам компаній для більш ефективної реалізації стратегічних цілей компанії, вивести слухачів на новий рівень розуміння бізнесу, прискорити їх професійне зростання.
Ціль: Опанування механізмів ефектної самопрезентації перед великою аудиторією. Удосконалення власних навичок ефективного публічного виступу.
Семінар-практикум «Стрес-менеджмент» допоможе зрозуміти природу стресу, які інструменти потрібно використовувати для управління своїм емоційним станом, визначити важливість постановки цілей і пріоритетів, дізнатися про техніки релаксації і отримати іншу корисну інформацію, яка допоможе оволодіти прийомами для зниження стресу
Основна мета семінару: допомогти учасникам оволодіти інструментами використання конфліктних комунікацій для досягнення цілей, потрібних результатів у переговорах та управлінні.
Інтенсивне занурення в саму цікаву область для будь-якої людини - пізнання самого себе, з метою виробити головні особистісні якості - самоактуалізацію і проактивність.
Мета тренінгу: надати учасникам/цям необхідні знання та навички з фінансового аналізу та управління фінансами для ефективного прийняття рішень у своїй роботі.
Навчитися оперувати фінансовими показниками в рамках фінансової та управлінської звітності; Навчитися працювати з багатофакторними моделями; Опанувати різні техніки фінансового аналізу
Тренінг допомагає вирішити конкретну задачу або проблему учасника. Під час тренінгу слухачі, використовуючи сучасну технологію управління ризиками, самостійно освоюють її етапи і отримують практичний інструментарій, який вони можуть використовувати у своїй роботі.
детальніше
Під час практикуму слухачі детально змоделюють свої, індивідуальні, вибрані в їхніх компаніях бізнес-процеси (в яких їм доводиться працювати виконавцями або якими вони керують). Проаналізують їх ефективність, продумані рішення щодо їх поліпшення і проведуть «перебудову» процесу.
Впродовж програми учасники будуть залучені до процесу створення та перевірки гіпотез реального стартапу - від пошуку ідеї та перевірки гіпотез до створення презентації для інвесторів на ранній стадії інвестування.
Надання необхідних базових знань з юридичних питань ведення свого бізнесу, аналіз ризиків в процесі ведення бізнесу, практичні поради оптимізації бізнес-процесів, юридичні механізми захисту бізнесу.
Протягом тренінгу учасники опанують і зможуть:
Цілі та завдання тренінгу - сформувати знання учасників про емоційний інтелект і надати можливість тренувати навички саморегуляції, самомотивації та управління відносинами, які дозволять підвищити ефективність і задоволеність в житті та на роботі.
Ви зможете результативно виконувати всі завдання свого TO-DO/WISH листа; навчитеся визначати пріоритети; навчитеся концентруватися, і тримати фокус на головному; навчитеся швидко перемикатися, не втрачаючи ефективності; навчитеся доводити свої справи до кінця; отримаєте навик «фіналізації проектів»; зможете збільшити кількість своїх проектів; а головне - збережете баланс та гармонію у своєму житті, не втративши її інтенсивності
Ціль семінару - посилення ключових компетенцій, усвідомлення і прийняття ролі, особистий тайм-менеджмент керівника, управління емоціями у бізнесі та комунікації в управлінській діяльності.
Як збільшити обсяг продажів? Зробити це відразу не вийде і якогось чудо-засобу для цього не існує. Це кропітка і довга робота, яка складається з відстеження та контролю роботи кожного співробітника, аналізу ринку, проведення деяких заходів для досягнення мети. Тренінг по збільшенню продажів Київ допоможе реалізувати своє бажання.
Зрозуміло, що тренінги безкоштовними не бувають і за них треба обов'язково платити. Але, судячи з відгуків і результатами роботи, можемо сьогодні з упевненістю сказати, що витрачені кошти окупляться, причому дуже швидко. Недосвідчені продавці або ті, хто не хоче відвідувати тренінги, використовують такий спосіб: буквально "наганяют" більше число людей в свою торгову точку. Це самий витратний спосіб, адже треба викласти чималу суму на рекламу в мас-медіа, в транспорті. Безсумнівно, потік людей в магазині виросте в рази, але куплять вони то, що ви їм пропонуєте? Так, якщо ви все зробите правильно.
Вчитися і пізнавати цей світ треба постійно, адже саме це відрізняє людину від тварин. Ми хочемо запросити вас на тренінги з продажу Київ, щоб ви вже сьогодні змогли збільшити середній чек. Ви отримаєте необхідні знання, застосовуючи які на практиці, ви зможете бути попереду своїх конкурентів. Ми вам розповімо про технології продажів, покажемо, як вони працюють. Ви розробите свою технологію продажів. І вона буде складена з правильного пропозиції товару, ви зможете переконати клієнта що це - саме те, що він шукає. Таким чином ви опануєте майстерство переконувати навіть найвибагливішого і примхливого покупця.
Ми розкриємо для вас основні і головні принципи психології продажів, на основі яких ви зумієте налагодити збут, навчитеся залучати споживачів акціями, знижками, вигідними пропозиціями і подарунками.
Наші курси навчать продавати через інтернет. Знання потреб клієнтів, вміння спілкуватися по телефону допоможуть вам викликати довіру у потенційного покупця. Ведення телефонної розмови з клієнтом інтернет-магазину - це ціле мистецтво. Тут важливо усвідомлювати кожну фразу, контролювати силу голосу, інтонацію, тембр.
Приходьте до нас, і ми вас навчимо продавати ефективно і швидко! Збільште свої продажі за допомогою наших дієвих порад.