10:00 – 11:30 | Тема 1. Фінансова звітність як джерело інформації для прийняття управлінських рішень -
Форми фінансової звітності:структура, користувачі, зв’язки між фінансовими звітами -
Яку інформацію можна отримати з фінансової звітності, і що не показує фінансова звітність? -
Баланс як основне джерело фінансової інформації -
Звіт про фінансові результати: у чому різниця між показниками прибутковості EBITDA, EBIT, EBT? -
Звіт про рух грошових коштів: для чого існують 2 методи розрахунку грошових потоків? |
11:30 – 11:45 | Перерва |
11:45 – 13:15 | Тема 2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства: сучасні інструменти та методики -
Аналіз ліквідності балансу та платоспроможності підприємства (ознаки та види платоспроможності; ліквідність активів, балансу, підприємства; причини неплатоспроможності підприємства; коефіцієнти ліквідності та платоспроможності) -
Аналіз майна підприємства (класифікація та структура активів підприємства; аналіз руху основних засобів; аналіз оборотних активів) -
Аналіз джерел формування капіталу підприємства (структура капіталу підприємства; що таке фінансовий та операційний цикл? оцінка потреби у залученні капіталу) -
Аналiз фiнансової стiйкостi підприємства (система показників визначення типу фінансової стійкості) -
Аналiз прибутковості та рентабельності підприємства (економічний та бухгалтерський прибуток; види рентабельності ROA, ROE, ROI та інші) -
Застосування матриці BCG (Boston Consulting Group) у фінансовому аналізі |
13:15 – 14:15 | Перерва на обід |
14:15 – 15:45 | Тема 3. Фінансове планування та бюджетування для прийняття рішень Тема 4. Фінансове моделювання для прийняття рішень - Види фінансових моделей
- Фінансові моделі бізнес-проектів
- Складання фінансового плану компанії та звіту про його виконання
- Як вимірюється фінансовий успіх проєкту (KPI)?
|
15:45 – 16:00 | Перерва |
16:00 – 17:30 | Тема 5. Бюджетування як інструмент управління процесом просування інноваційної продукції на ринок - Залежність фінансових результатів підприємства від конкурентоспроможності його продукції
- Як сформувати бюджет процесу просування інноваційної продукції на ринок?
- Застосування методу аналізу ієрархій (методу Сааті) для оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції
- Варіанти управлінських рішень за результатами оцінки
|