Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Тренінги по комунікації та розвитку особистої ефективності

Тренінги по розвитку особистої ефективності


Технології якісної взаємодії

Для кого:

Підприємці, керівники, засновники бізнесу, топ-менеджери, менеджери, всі бажаючі.

Цілі тренінгу:

Посилити навички ефективної взаємодії з клієнтами / партнерами.

детальніше

Професійне емоційне вигорання: діагностика, попередження, подолання

Протягом тренінгу учасники опанують і зможуть:

  • розпізнавати фактори стресу та емоційного професійного вигорання
  • визначати свій рівень вигорання та вміти сформувати програму самовідновлення
  • управляти власною самомотивацією
  • екологічно комунікувати
  • самостійно обирати оптимальні реакції на події зовнішнього світу
  • бути проактивними та асертивними
  • планувати свій антистрес розвиток

детальніше

Емоційний інтелект для успіху та впливу

Задачі – навички для розвитку:

  • надати знання про складові емоційного інтелекту та провести оцінку рівня його зрілості;
  • сформувати розуміння взаємозв’язку ефективності на робочому місці з емоційною грамотністю співробітника;
  • оволодіти знаннями про складові та навички емоційного інтелекту;
  • почати формувати навички емоційної комупетентності.

детальніше

Майстерність публічного виступу

ЦІЛЬ:

  • Ознайомлення з основними механізмами ефектного та ефективного виступу.
  • Удосконалення власних навичок публічних виступів.

У ПРОГРАМІ:

  • Види публічних виступів і підготовка до них;
  • Структура виступу;
  • Робота з аудиторією;
  • Енергія промови;
  • Пози та жести успішного оратора;
  • Техніка мовлення : дикція, дихання, голос;
  • Способи зацікавлення та привернення уваги аудиторії;
  • Способи подолання хвилювання, боротьба зі стресом;
  • Поведінка у складних ситуаціях (каверзні питання, заперечення, публічно виражена ворожість і т.д.);
  • Публічний виступ перед мікрофоном; виступ на радіо та телебаченні.

детальніше

Управління конфліктами в організації

Конфлікти в організації - небезпека чи необхідність? Добре, коли керівники і менеджери вміють управляти динамікою розвитку конфліктів. З одного боку, невміння розпізнати і запобігти конфлікту може привести до різного роду втрат в організації - погану репутацію, витоку інформації, погіршення фінансових показників, непродуктивності співробітників, появі несприятливого соціально-психологічного клімату. З іншого боку - розуміння значення конфліктних ситуацій і маневрене управління ними можуть дати поштовх розвитку організації і стати драйвером її зростання. Все, що потрібно керівнику і менеджеру знати про конфлікти в організації, Ви отримаєте на семінарі-практикумі.

детальніше