Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Основи управління закупками та ланцюгом постачання»

Модульна програма навчання за напрямком «Закупівлі та управління ланцюгом постачання»

Opens internal link in current windowдетальніше

Цей семінар є фундаментальним введенням в управління закупками та ланцюгами поставок. Цей семінар пояснює термінологію по напрямку закупок, управління ланцюгом постачання та основні поняття, пов'язані з управлінням загальним потоком матеріалів від постачальників до замовників.

Розглядається весь процес закупок та потік матеріалів, інформації та грошових коштів у ланцюзі постачання від постачальника до кінцевого споживача. Обговорюються всі процеси ланцюжка цінності та основи управління виробництвом - від довгострокового до короткострокового планування до виконання та відображення операцій.

Для кого:

  • Менеджери та працівники відділів закупок, логістики та управління складом

  • Менеджери та працівники відділів продажів та маркетингу

  • Менеджери та працівники відділів планування виробництва та операційного управління

  • Менеджери та керівники відділу управління запасами

  • Фінансові контролери фахівці планово-економічного відділу

  • А також іншим співробітники різних підрозділів, які хотіли б познайомитися, вивчити та зрозуміти стандартну термінологію та основні процеси управління закупками та ланцюгом поставок та познайомитися з найкращими практиками в своїх процесах ланцюга постачання.

Формат:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00 - дати уточнюються

  • Група не більше 12 осіб

  • Індивідуальний підхід

 

зареєструватись

Вартість участі в одному модулі (2 дні):

  • 1 учасник – 5 500 грн;

  • 2 учасник – 5 000 грн (за кожного);

  • 3 та більше учасників – 4 500 грн (за кожного).

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;

  • іменні сертифікати;

  • кава-паузи.

Теми, які розкриваються в модулі:

  • Процес закупок та управління закупками
  • Взаємовідносини з замовниками та кінцевими клієнтами
  • Управління ланцюгами поставок та дистрибуцією
  • Планування та прогнозування попиту
  • Процеси планування та виконання ланцюгів поставок: Стратегічне та бізнес-планування, S&OP, DRP, RCCP, MPS, MRP, виконання виробництва та контроль
  • Управління запасами: витрати на запаси, оборотні кошти, термін поставок, система замовлення, строк виконання, страхові та операційні запаси
  • Управління дистрибуцією та транспортуванням
  • Основи зовнішньо-економічною діяльністю: імпорт, експорт та транзит
  • Сучасні тенденції в управлінні закупками (категорійний менеджмент, ТСО, value analys (VA) і т.д.)
  • Поняття стратегічних та операційних закупок. Відмінності, мета та завдання, основні процеси
  • Моделі компетенцій фахівців по закупкам
  • Основні показники ефективності функції закупівель
  • Планування розвитку функції закупівель та професійного розвитку фахівців
  • Автоматизація функції закупівель

 

зареєструватись

 

Тренер Роман Романцов

МВА, IIBLC Black Belt. Викладач в Бізнес Школі КРОК, бізнес-тренер, консультант по напрямкам Управління Ланцюгами Постачань (Supply Chain), Бережливе Виробництво (LEAN, Kaizen), Управління проектами щодо підвищення операційної ефективності, Побудова та оптимізація бізнес-процесів з використання інструментів LEAN.