Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Пошук, відбір та оцінювання постачальників»

Модульна програма навчання за напрямком «Закупівлі та управління ланцюгом постачання»

Opens internal link in current windowдетальніше

На даному семінарі учасники розглядають основні завдання процесу сорсингу у виробничій компанії: рівні зрілості функції закупівель та поняттям стратегічного сорсингу, його мету та ключові вигоди для компанії, а також практичні кроки по впровадженню стратегічного сорсингу в компанії. Сорсинг – це один із основних інструментів стратегічного управління в закупівлях, метою якого є розвиток моделі закупівель нового рівня, в якому фахівці із закупівель приділяють підвищену увагу не тільки отриманню від постачальників прийнятних комерційних умов, укладення вигідних контрактів і доведення угоди до кінця, з подальшою оплатою постачальнику, але і ведуть додаткову роботу з постачальниками, стимулюючи безперервні інновації в продукт, оптимізацію загальної вартості володіння (англ. TCO – Total Cost of Ownership), створюючи таким чином додаткову цінність для бізнесу. Учасники тренінгу на прикладі однієї категорії зможуть навчитися практично застосовувати підхід стратегічного сорсингу для оптимізації витрат своєї компанії.

Для кого:

  • Керівники та менеджери відділу закупок та постачання
  • Директори та менеджери з логістики
  • Керівники та менеджери по управлінню транспортною логістикою
  • Керівники функції управління ланцюгом постачання (Supply Chain Manager)
  • Операційні директори та керівники відділу підвищення операційної ефективності
  • Фінансові контролери фахівці планово-економічного відділу
  • А також іншим співробітники різних підрозділів, які хотіли б познайомитися та зрозуміти підхід стратегічного сорсингу та вивчити стандартні кроки по його впровадженні в компанії

Формат:

  • 2 дні з 10:00 до 18:00 - 30-31 жовтня 2021 р.

  • Група не більше 12 осіб

  • Індивідуальний підхід

 

зареєструватись

Вартість участі в одному модулі (2 дні):

  • 1 учасник – 5 500 грн

  • 2 учасник – 5 000 грн (за кожного)

  • 3 та більше учасників – 4 500 грн (за кожного)

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;

  • іменні сертифікати

  • кава-паузи

Теми, які розкриваються в модулі:

  • Аналіз та оцінка критичності категорії закупівель
  • Аналіз витрат в ланцюзі постачання та поняття загальної вартості володіння (англ. TCO – Total Cost of Ownership)
  • Підхід стратегічного сорсинг, стандартні кроки його впровадження
  • Стратегії сорсингу, відмінності та специфіка кожної із стратегій
  • Аналіз ринку та конкурентної сили компанії по моделі 5 сил Портера
  • Узгодження стратегії компанії, операційної стратегії та стратегії постачання
  • Матриця позиціонування категорії та вибір відповідної стратегії сорсингу
  • Методи збору інформації щодо потреби та визначення ключових вимог внутрішнього замовника
  • Поняття портфеля постачальників та мета його створення
  • Життєвий цикл постачальника та поняття кваліфікації постачальників
  • Визначення критеріїв попередньої кваліфікації та вибору постачальника
  • Методи пошуку та залучення постачальників, шляхи збільшення кількості потенційних постачальників
  • Складання попереднього переліку та первинний аналіз бази постачальників
  • Процеси здійснення запитів на постачальників (RFI, RFP та інших RFx)
  • Проведення дистанційних переговорів, електронних тендерів та аукціонів
  • Критерії оцінювання комерційних пропозицій, порівняння пропозицій постачальників
  • Підготовка перемовин щодо укладання договору
  • Планування та проведення перемовин з постачальниками
  • Визначення стратегії та команди перемовин
  • Проведення переговорів і вибір постачальника (основного та резервного)
  • Формалізацію домовленостей з постачальниками, укладення договорів
  • Оцінювання ризиків та визначення необхідного рівня інтеграції постачальників
  • Складання плану інтеграції постачальника
  • Розробка системи оцінки діяльності постачальника і KPI
  • Управління ефективністю діяльності постачальника і моніторинг ринку поставок
  • Проекти по підвищенню ефективністю співпраці з постачальниками
  • Моделі співпраці і принципи партнерства для стратегічних постачальників
  • Оцінювання цінності для внутрішнього замовника і ТСО
  • Моніторингу ринку, бенчмаркінг та моделі оцінювання ефективності ланцюга постачання
  • Оцінка співпраці із постачальником, зворотний зв'язок та планування розвитку стосунків

 

зареєструватись

 

Тренер Роман Романцов

МВА, IIBLC Black Belt. Викладач в Бізнес Школі КРОК, бізнес-тренер, консультант по напрямкам Управління Ланцюгами Постачань (Supply Chain), Бережливе Виробництво (LEAN, Kaizen), Управління проектами щодо підвищення операційної ефективності, Побудова та оптимізація бізнес-процесів з використання інструментів LEAN.