Цей семінар є фундаментальним введенням в управління закупками та ланцюгами поставок. Пояснюється термінологія по напрямку закупок, управління ланцюгом постачання та основні поняття, пов'язані з управлінням загальним потоком матеріалів від постачальників до замовників.
Розглядається весь процес закупок та потік матеріалів, інформації та грошових коштів у ланцюзі постачання від постачальника до кінцевого споживача. Обговорюються всі процеси ланцюжка цінності та основи управління виробництвом - від довгострокового до короткострокового планування до виконання та відображення операцій.
Учасники отримують відповіді на наступні питання зі сфери управління запасами:
На даному семінарі учасники розглядають основні завдання процесу сорсингу у виробничій компанії: рівні зрілості функції закупівель та поняттям стратегічного сорсингу, його мету та ключові вигоди для компанії, а також практичні кроки по впровадженню стратегічного сорсингу в компанії. Сорсинг – це один із основних інструментів стратегічного управління в закупівлях, метою якого є розвиток моделі закупівель нового рівня, в якому фахівці із закупівель приділяють підвищену увагу не тільки отриманню від постачальників прийнятних комерційних умов, укладення вигідних контрактів і доведення угоди до кінця, з подальшою оплатою постачальнику, але і ведуть додаткову роботу з постачальниками, стимулюючи безперервні інновації в продукт, оптимізацію загальної вартості володіння (англ. TCO – Total Cost of Ownership), створюючи таким чином додаткову цінність для бізнесу. Учасники тренінгу на прикладі однієї категорії зможуть навчитися практично застосовувати підхід стратегічного сорсингу для оптимізації витрат своєї компанії.
Інтерактивний модуль під час якого учасники отримують теоретичні знання та практичні навички із планування, підготовки та проведення перемовин із постачальниками з метою досягнення оптимальних результатів з максимальною ефективністю.
Перемовини – це один із найважливіших етапів взаємовідносин з Вашими партнерами. Під час перемовин досягаються домовленості з ключових умов співпраці та вирішуються спірні питання між компаніями. В результаті перемовин Ви можете або значно покращити свої позиції або втратити – все залежить від того як Ви підготувалися та провели перемовини.
Учасники навчання будуть знайомитися з методами та шляхами підвищення ефективності перемовин та відпрацьовувати отримані знання під час практичних вправ та рольових ігор.
На даному модулі учасники знайомляться із основними підходами з управління та підвищення ефективності постачальників.
Ефективне управління базою постачальників – це одна із конкурентних переваг будь-якої компанії. За рахунок використання правильних методів та системного підходу до цього питання, Ви можете значно підвищити ефективності, а значить і прибутковості Вашого бізнесу.
Учасники тренінгу знайомляться із методами, які застосовують провідні компаній та отримають практичні інструменти управління постачальниками та обирати модель побудови стосунків з різними постачальниками на певному етапі розвитку ринку постачання.
Цей семінар є фундаментальним введенням в юридичні особливості зовнішньо-економічної діяльності, особливості здійснення імпортних та експортних операцій, митне оформлення.