Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Creativity Research Center - Центр досліджень креативності

Перший і єдиний в Україні Центр досліджень креативності створений в Бізнес Школі КРОК.

Можливості Центру досліджень креативності:

  • Дослідження для організацій
  • Партнерство та спонсорство
  • Надихаючі виступи, участь у конференціях
  • Креативні стратегічні сесії
  • Освітні послуги

детальніше

Діяльність Центру спрямована на проведенні прикладних досліджень з актуальних напрямів:

  • значення і природа креативності особистості та команди в умовах IV індустріальної революції
  • понятійний та критеріальний апарат креативності
  • креативні високопродуктивні внутрішні стани бізнес-лідерів (натхнення, стан потоку)
  • активація креативного потенціалу команд і креативна командна взаємодія
  • креативне лідерство
  • умови формування інноваційної корпоративної культури
  • моделювання кращих стратегій поведінки особистостей і команд в процесі креативного вирішення проблем
  • розумові стратегії та психолінгвістичні особливості креативних особистостей.

Лідер Центру досліджень креативності

Оксана Сєдашова, к.п.н., бізнес-тренер, психолог, дослідник, спікер, Certificated NLP Master-Practitioner, експерт-практик в сфері інтелектуального та креативного розвитку особистості, фахівець з понад 20-річним досвідом експертизи в галузі креативного мислення, в пріоритеті у якого наукова обґрунтованість пропонованих стратегій і моделей, а також їх легкість і ефективність в практичному застосуванні. Автор статей, освітніх програм і тренінгів, а також моделей креативності.

Партнери Центру досліджень креативності

The Webster Center for Creativity and Innovation (WCCI)

Вебстер Університет у Женеві, Швейцарія

Вебстерский центр креативності та інновацій (WCCI) є результатом співпраці між факультетами Університету Вебстер в Женеві, партнерства з іншими кампусами Вебстер і широкою мережею університетів і організацій з Європи, США та інших частин світу. Спільне бачення центру полягає в тому, що креативність та інновації можна вивчати з наукової точки зору, що ці дослідження повинні бути системними, прогресуючими і міждисциплінарними, і що креативні та інноваційні процеси слід культивувати як частину колективних зусиль, спрямованих на вирішення багатьох проблем сьогоднішнього і завтрашнього дня.

Dave Birss (Великобританія, Лондон) - експерт в сфері креативності, дослідник, автор бестселерів про розвиток креативності, які входять до списків для читання кращих рекламних шкіл світу ("A User Guide to the Creative Mind", "How To Get To Great Ideas" , "Iconic Advantage: Do not Chase the New, Innovate the Old"); спікер, фільм-мейкер, творець Right Thinking.

 

 

Walter Vandervеlde (Бельгія, Брюссель) - професор бізнес-креативності в Erasmus University College Brussels, спікер і тренер бізнес-креативності, автор книги "When the Box is the Limit".