допоможе Вам:
Мета програми:
Коли знання та навички в ABM-маркетингу однозначно необхідні компанії:
Мета майстер-класу: допомогти учасникам/цям зрозуміти та використовувати потенціал штучного інтелекту в сфері соціального медіа-маркетингу для підвищення продуктивності та ефективності їхньої роботи.
Мета: Сформувати знання учасників про можливості, термінологію, методи та інструменти пошуку нових клієнтів та лідогенерації з допомогою мережі Internet, а саме:
Цілі тренінгу:
детальніше
100% нашого активного життя ми проводимо в процесі продажів і переговорної діяльності, відстоюючи інтереси компанії або свої власні інтереси. Для успішних переговорів, необхідно сформувати сприйняття переговорів, як системної діяльності: від планування / вироблення аргументації і до укладення угоди.
Сідаючи за стіл переговорів, необхідно завжди пам'ятати, що переговори і продаж безпосередньо залежить від розвитку комунікативних навичок і гнучкою поведінкової позиції.
"Кожен підрозділ бачить пріоритети по-своєму, і нерідко відділи продажів і маркетингу тягнуть компанію в різні боки. Треба терміново щось робити. Але з чого починати?"
Стаття "Рішення на межі",
Адітья Джоші, Едуардо Гімененс, HBR
А Ви знаєте як шукати рішення на "межі"?
Останнім часом все більшою популярністю користуються корпоративні семінари, завдання яких полягає в підвищенні майстерності продавців. Компанії не шкодують своїх грошей і часу, запрошуючи кращих тренерів, щоб вони навчили як правильно потрібно продавати, щоб підвищити продажі. Але ось семінар по збільшенню продажів закінчився, а в роботі деяких продавців нічого не змінилося. В чому проблема? Можливо, справа в продавцях або в тренері, який не зміг навчити правильно працювати?
Чи можна ділити продавців на хороших і поганих? Ні, адже можливості людського організму безмежні, їх треба просто розкрити. А всі семінари, тренінги спрямовані саме на те, щоб розкрити людський потенціал, навчити його виконувати свою роботу якісно, з максимальною віддачею. Ці методики написані успішними продавцями, бізнесменами, прискіпливими покупцями, психологами, соціологами, тобто складені цілою армією професіоналів з усіх сфер діяльності. Програми, спрямовані на збільшення продажів, однозначно працюють. Проблема у викладачах. Замовляйте організацію і проведення семінарів по збільшенню продажів у нас і перші результати ви помітите вже зовсім скоро.
Спробуємо уявити собі успішного співробітника відділу продажів: це людина, яка добре виглядає, амбітний, енергійний, напористий, активний. Якщо говорити про психотипах, то це - типовий сангвінік, але вже точно не флегматик або меланхолік. Скажений ритм роботи призводить до професійного «вигорання» і подальшого звільнення. Тому керівництво повинно періодично проводити тренінги і семінари для своїх співробітників, де створені всі умови для обміну досвідом та відпочинку.
Такі семінари організовує наша бізнес-школа. Ми пропонуємо ефективні методики продажів, бізнес-практики найуспішніших вітчизняних і зарубіжних компаній. Наші семінари проходять в живій і цікавій атмосфері, що сприяє обміну інформацією між учасниками. Всі тренери, які працюють у нас, є співробітниками успішних компаній. Ми гарантуємо, що після семінару, продажі підуть вгору.