Інформація про тренера:
Олександр Грухаль. Викладач Бізнес Школи КРОК, бізнес - тренер, консультант, маркетолог, практикуючий управлінець. Розробник та автор курсів в програмі МВА “Інформаційно-аналітична діяльність компанії в VUCA середовищі”, “Операційний digital маркетинг”, “Основи Проєктного Менеджменту” та інших.
Має більше 27 років професійного досвіду в сферах управління, маркетингу та системної оптимізації бізнесу.
Сфери експертизи:
Аудиторія:
Керівники всіх рівнів, кадровий резерв компаній
Мета:
Сформувати знання учасників про можливості, термінологію, методи та інструменти пошуку нових клієнтів та лідогенерації з допомогою мережі Internet, а саме:
Навички, які отримають учасники:
Надати можливість тренувати навички:
які дозволять значно підвищити обсяги продажу товарів/послуг, які пропонує компанія.
Програма також реалізується в корпоративному форматі на замовлення компаній.
Формат:
Вартість участі і знижки:
У вартість входить:
Програма модуля:
Час | Назви основних тем модулю | Тезовий опис кожної теми |
10.00–11.30 | ТЕМА 1. Формування Digital PROMO стратегії для просування продуктів в сегменті B2C (В2В): |
|
11.30-11.45 | Перерва | |
11.45-13.15 | ТЕМА 2. Інструменти digital промоції та їх використання. |
|
13.15-14.00 | Обід | |
14.00-15.30 | ТЕМА 2. Продовження Інструменти digital промоції та їх використання. |
|
15.30-15.45 | Перерва | |
15.45-17.15 | ТЕМА 3. Обробка запитів – Cold Leads, Marketing Leads, Sales Leads, конверсії. Оптимізація кампанії. |
|
17.15-17.30 | Завершення тренінгу. Підведення підсумків. | Отримання зворотного зв’язку |