Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Використання Digital інструментів для промоції і продажу комплексних продуктів

Дата проведення: уточнюється

Інформація про тренера:

Олександр Грухаль. Викладач Бізнес Школи КРОК, бізнес - тренер, консультант, маркетолог, практикуючий управлінець. Розробник та автор курсів в програмі МВА “Інформаційно-аналітична діяльність компанії в VUCA середовищі”, “Операційний digital маркетинг”, “Основи Проєктного Менеджменту” та інших.

Має більше 27 років професійного досвіду в сферах управління, маркетингу та системної оптимізації бізнесу.

Сфери експертизи:

  • Стратегічний маркетинг, Операційний маркетинг;
  • Продуктовий маркетинг, Маркетинг послуг, Trade маркетинг;
  • Бренд-менеджмент: створення брендів і управління бренд-портфелем;
  • Організація і проведення маркетингових досліджень;
  • Управління креативними командами;
  • Медіа-аудит і моніторинг цін медіа-закупівель, медіа-buying;
  • Стратегічний і ситуативний PR;
  • B2B маркетинг;
  • Retail маркетинг;
  • Маркетинг товарів в omni-каналах;
  • Організація інтернет просування: SMM, SEO;
  • Оптимізація бізнес-процесів (BPO);
  • Бізнес-планування і бюджетування;

Аудиторія:

Керівники всіх рівнів, кадровий резерв компаній

Мета:

Сформувати знання учасників про можливості, термінологію, методи та інструменти пошуку нових клієнтів та лідогенерації з допомогою мережі Internet, а саме:

  • соціальні мережі та майданчики – FB+Instagram (РРС+лідогенерація);
  • пошукова система Google – AdWords (РРС);
  • E-mail сервіси (автоматизовані розсилки та сценарії);
  • Мессенджери та інші системи масової розсилки повідомлень;
  • Агрегатори та реферальні мережі;

Навички, які отримають учасники:

Надати можливість тренувати навички:

  • Виділення цільової аудиторії (ЦА) конкретної послуги;
  • Створення контента у відповідності до потреб ЦА та цілей промо кампанії;
  • Формулювання повідомлення для ЦА – його елементи та їх особливості для кожного канала коммунікацй;
  • Формувати контент-план, що допоможе в продажах;
  • Формувати мікс дій по ефективному розміщенні інформації в мережі ;
  • Формування воронки продажу в мережі;
  • Конвертації лідів в клієнтів;

які дозволять значно підвищити обсяги продажу товарів/послуг, які пропонує компанія.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

 

Програма також реалізується в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Замовити програму
в корпоративному форматі

Формат:

  • 1 день з 10:00 до 18:00
  • Індивідуальний підхід

Вартість участі і знижки:

  • 2 900 грн.
  • 5 % - 2 учасники від однієї компанії;
  • 7 % - 3-5 учасників від однієї компанії;
  • 10 % - слухачі і випускники програм BSK

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;
  • адміністрування та супровід;
  • іменні сертифікати про участь;
  • кава-паузи;

Програма модуля:

Час

Назви основних тем модулю

Тезовий опис кожної теми

10.00–11.30

ТЕМА 1. Формування Digital PROMO стратегії для просування продуктів в сегменті B2C (В2В):

 
  • Визначення Цільової Аудиторії (ЦА);
  • Визначення головних потреб, мотивації ЦА та тригерів закупівлі;
  • Формування головного повідомлення;
  • Формування стратегії просування, маркетингового плана, контент план;
  • Бюджетування витрат на просування;
  • KPI маркетингових активностей
 

11.30-11.45

Перерва

 

11.45-13.15

ТЕМА 2. Інструменти digital промоції та їх використання.

 
  • FB+Instagram (РРС+лідогенерація);
  • PPC AdWords кампанії – особливості застосування, переваги та недоліки;
  • Реферальні програми та агрегатори – особливості застосування, переваги та недоліки;
 

13.15-14.00

Обід

 

14.00-15.30

ТЕМА 2. Продовження

Інструменти digital промоції та їх використання.

 
  • E-mail маркетинг – особливості застосування, переваги та недоліки;
  • Messengers – особливості застосування, переваги та недоліки;
 

15.30-15.45

Перерва

 

15.45-17.15

ТЕМА 3. Обробка запитів – Cold Leads, Marketing Leads, Sales Leads, конверсії.

Оптимізація кампанії.

 
  • Відслідковування єфективності коммунікаційних каналів та динамічне планування кампаній;
  • Оптимізація вартості конверсій;
  • Зворотній зв’язок із споживачем продукту;
  • Cross-sale та UP sale.
 

17.15-17.30

Завершення тренінгу. Підведення підсумків.

Отримання зворотного зв’язку