А ось і сюрприз - цікава, а головне, корисна стаття:
12 способів зібрати інформацію про потенційного клієнта.
Перш, ніж взяти в руки телефон і набрати номер, вивчіть свого майбутнього співрозмовника! Досвід провідних продавців показує, що це - половина успіху.
Найгірше, що можна придумати, - звертатися до людини з комерційною пропозицією без будь-якої підготовки. Мало кому вистачить терпіння відповідати на десятки питань, тому багато хто відразу кладуть трубку або слухають з неприхованим роздратуванням.
У блозі HubSpot опублікований список, що включає 14 можливих джерел інформації про потенційних клієнтів. Ми відібрали 12 з них, які можна використовувати в практиці вітчизняних підприємств.
Звичайно, у вас може не бути часу на те, щоб вивчити всі - це нормально. Переконайтеся, що переглянули хоча б кілька. Чим більш персоналізованих буде ваше звернення, тим вище шанс перетворити співрозмовника в покупця. Успіхів!
1. LinkedIn
Це - золота жила для досліджень. Якщо у вас є час на вивчення тільки одного джерела, можна обмежитися профілем потенційного клієнта на цьому сайті.
Зверніть увагу на наступну інформацію:
- поточна посада і місце роботи. Багато хто вказує проекти, в яких брали участь, і перелік основних обов'язків. Це дозволить зрозуміти, що в компетенції людини, до якого ви плануєте звернутися, а що - ні;
- попередній досвід роботи. Потенційний клієнт вперше приймає рішення про покупку такого роду, або він вже робив це раніше?
- загальні контакти. Згадайте цих людей в розмові і запитайте, як вони познайомилися. Це може допомогти в розбудові довірчих відносин зі співрозмовником;
- групи. Перегляньте групи, в яких складається клієнт, щоб зрозуміти, які теми йому цікаві;
- останні дії. Вивчіть матеріали, якими він нещодавно поділився.
2. Персональний вхід в Twitter
Вивчення постів допоможе вам дізнатися про інтереси замовника (перегорніть стрічку, щоб зрозуміти, як вони змінювалися з плином часу). Прочитайте кілька статей, посилання на які він опублікував.
3. Корпоративний аккаунт в Twitter
Яким контентом компанія ділиться і як його презентує? Ви зможете зрозуміти, як краще піднести свою пропозицію іншому учасникові майбутнього розмови.
4. Прес-релізи компанії і публікації в ЗМІ
Перегляньте останні згадки в пошуках важливої інформації: фінансових звітів, оголошень про зміну керівного складу, презентації нового продукту і т.п.
5. Прес-релізи та публікації основних конкурентів
Якщо інша компанія, що працює в тій же сфері, впровадила важливі зміни протягом декількох останніх місяців, це може вплинути на сприйняття вашої пропозиції. З'явиться воно конкурентною перевагою або зайвими витратами на тлі більш насущних проблем - залежить від подачі.
6. Фінансова звітність компанії
Якщо можливо, знайдете фінансові звіти в відкритих джерелах. Це дасть вам зрозуміти, з якими труднощами стикається потенційний замовник і оцінити реальний стан справ в компанії.
7. Блоги
Читайте те, що читає і пише ваш клієнт. Якщо він веде блог, не полінуйтеся вивчити кілька свіжих публікацій та коментарів до них перш, ніж дзвонити. Відвідайте популярні галузеві сайти і ознайомтеся з новими статтями, щоб бути в курсі тенденцій і перспектив ринку.
8. Профіль в Facebook
Це - ще одна можливість зрозуміти, чи є у вас спільні знайомі, на яких можна послатися під час розмови. А ще - дізнатися співрозмовника ближче. Звичайно, не варто використовувати занадто особисту інформацію, але дані про його захоплення або улюблені фільми можуть вам стати в нагоді.
9. Система автоматизації маркетингу
Навіть якщо ви плануєте перший дзвінок клієнту, введіть його ім'я та прізвище у внутрішню систему своєї компанії. Можливо, він знає про ваш продукт більше, ніж передбачалося. Використовуйте отриману інформацію, щоб скорегувати стратегію своєї поведінки під час розмови.
10. CRM-система
Перевірте, чи не працював хтось із ваших колег з цим клієнтом раніше. Якщо виявиться, що шляхи компаній вже перетиналися, дізнайтеся, що сталося.
11. Пошук в Google за назвою компанії
Вивчіть новини, які не потрапили на сторінку з прес-релізами: хороші і погані. Вибирайте надійні джерела, які публікують тільки перевірену інформацію.
12. Пошук в Google по імені клієнта
Візьміть ім'я і прізвище в лапки, щоб отримати всю можливу інформацію про людину. Можливо, він переміг у змаганнях з кулінарії або на дозвіллі грає на трубі. Прийміть це до відома.
Стаття взята з ресурсу - https://dirclub.ru/12-sposobov-sobrat-informatsiyu-o-potentsialnom-kliente/
До зустрічі на семінарі!