Сьогодні можна почути терміни "креативне лідерство" та "інноваційне лідерство". Дослідження показують, що низький рівень креативності вважається найсерйознішим недоліком при прийомі на роботу нових співробітників, повідомляється в доповіді Global Talent Index від Economist. Креативність розглядається як найбільш важлива якість лідерства в дослідженні IBM, проведеному за участі понад 1500 керівників. Так що ж таке креативне лідерство і що викликає до нього такий інтерес?
Креативне лідерство - це вміння керувати командою, одним із завдань якої є створювати й реалізовувати інноваційні рішення, особливо під час складних ситуацій і змін. Креативні лідери в періоди, коли все змінюється, а нові підходи поки невідомі, можуть створювати ясність цілей для своїх команд і мотивувати на досягнення цих цілей. Це лідери, які прагнуть перетворити на користь непередбачуваність навколо них, причому не тільки для організації або самих себе, а й для суспільства в цілому та екології планети.
Ден Палотта в статті для Harvard Business Review написав: "... кращий креативний потенціал [...] виходить з бажання внести свій вклад в життя інших людей, або коли вона презентує щось нове, що покращує якість їхнього життя, або показуючи людям, що щось, що вважається неможливим, дійсно можливо. Коли ви змінюєте уявлення людей про те, що може бути, ви робите внесок в їх людяність найкращим можливим способом. Ви даєте їм надію на майбутнє ... ".
Сьогодні все змінюється. І щоб бізнесам досягати ефективності в непередбачуваному світі, світ потребує креативних лідерів.
Цінність цього семінару в тому, що він створений на основі кращих технологій і практик лідерства, впливу та креативного мислення спеціально для потреб бізнесу.
В процесі семінару учасники зможуть визначити для себе шляхи становлення креативного лідера і навчитися працюючим методикам активації креативного потенціалу команд.
Кожен учасник потрапить в атмосферу креативного коворкінгу і матиме можливість опрацювати прямо під час семінару кілька бізнес-ситуацій, а також зустрітися з запрошеним експертом, який досяг статусу креативного лідера.
для керівників, менеджерів, топ-менеджерів, провідних фахівців, керівників департаментів інновацій та розвитку всіх напрямків бізнесу.
Результат - володіння алгоритмами організації креативної командної роботи в організації; покроковий план створення інноваційної організаційної культури; "дорожня карта" розвитку креативного лідера.
Оксана Сєдашова, к.п.н., бізнес-тренер, психолог, Certificated NLP Master-Practitioner, експерт в сфері інтелектуального та креативного розвитку особистості, фахівець з понад 20-річним досвідом експертизи в області креативного мислення, в пріоритеті у якого наукова обґрунтованість пропонованих стратегій і моделей, а також їх легкість і ефективність в практичному застосуванні.
Розмір групи: від 6 до 14 учасників.
Формат і тривалість: 2 дні (12-13.06.2021), інтенсив з 10:00 по 18:00.
День 1.
10.00 - 11.15 | Тема 1. Перетворююча сила інновацій в організації та принципи креативного лідерства.
|
11.15 - 11.30 | Перерва |
12.15 - 13.00 | Портрет креативного лідера: практикум. |
13.00 - 14.00 | Обідня перерва |
14.00 - 15.30 | Тема 2. Створення інноваційного організаційного середовища
|
15.30 - 15.45 | Перерва |
15.45 - 17.45 | Тема 3. Технології командного генерування ідей і вирішення проблемних ситуацій.
Відпрацювання методів командного креативу: «Метод Волта Діснея». Бізнес-кейс. |
17.45 - 18.00 |
|
День 2
10.00 - 10.15 | Актуализація знань |
10.15 - 11.15 | Метод «6 капелюхів» (Едвард де Боно) |
11.15 - 11.30 | Перерва |
11.30 - 12.15 | Эффект Стравінського |
12.15 - 13.00 | «Теніс ідей» |
13.00 - 14.00 | Обідня перерва |
14.00 - 15.30 | Тема 4. Візуалізація та презентація ідей.
|
15.30 - 15.45 | Перерва |
15.45 - 17.45 |
|
17.45 - 18.00 |
|
Вартість участі: 5 500 грн.
Вартість участі знижується за таких умов:
Варіанти оплати за участь:
До вартості входить:
Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід
Цей семінар входить в модульну програму "Креативне мислення в бізнесі".
Семінар може бути проведений в корпоративному форматі на замовлення компаній.