Для кого:
Підприємці, керівники, засновники бізнесу, топ-менеджери, менеджери, всі бажаючі.
Цілі тренінгу:
Посилити навички ефективної взаємодії з клієнтами / партнерами.
Протягом тренінгу учасники опанують і зможуть:
Задачі – навички для розвитку:
ЦІЛЬ:
У ПРОГРАМІ:
Конфлікти в організації - небезпека чи необхідність? Добре, коли керівники і менеджери вміють управляти динамікою розвитку конфліктів. З одного боку, невміння розпізнати і запобігти конфлікту може привести до різного роду втрат в організації - погану репутацію, витоку інформації, погіршення фінансових показників, непродуктивності співробітників, появі несприятливого соціально-психологічного клімату. З іншого боку - розуміння значення конфліктних ситуацій і маневрене управління ними можуть дати поштовх розвитку організації і стати драйвером її зростання. Все, що потрібно керівнику і менеджеру знати про конфлікти в організації, Ви отримаєте на семінарі-практикумі.