Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Фінанси для нефінансистів — тренінг по управлінню фінансами

Тренінг: Фінанси для нефінансових менеджерів


Бізнес-тренер – Тетяна Кравченко

Бізнес-інструктор, кандидат економічних наук. Експерт у сфері просування інноваційної продукції на ринок. Викладач і керівник магістерських робіт на програмах Master of Global Business Management, Міні МВА, General MBA.Opens internal link in current windowдетальніше

Мета семінару

Підвищити рівень знань учасників у сфері фінансів та допомогти їм навчитися застосовувати фінансову інформацію для ухвалення більш якісних короткострокових та довгострокових рішень у повсякденній роботі

Цільова аудиторія

Керівники нефінансових структурних підрозділів компанії, які бажають поглибити свої знання у сфері фінансового менеджменту та отримати навички швидкого аналізу фінансової інформації для прийняття управлінських рішень на її основі

Навички, які отримають учасники

  • читати та швидко знаходити потрібну інформацію у фінансових звітах
  • використовувати інструментарій фінансового аналізу для проведення експрес-діагностики стану підприємства
  • краще розуміти ключові фінансові показники роботи підприємства
  • розпізнавати психологічні пастки, що супроводжують прийняття управлінських рішень на основі фінансової інформації
  • доводити управлінські рішення з фінансової точки зору
  • більш ефективно планувати і контролювати діяльність свого підрозділу

Зареєструватися

Формат:

  • 26-27 березня, 2 дні з 10:00 до 18:00.
  • Група не більше 15 осіб. 
  • Індивідуальний підхід

Вартість та знижки: 5500 грн

  • 5% - 2 учасника від однієї компанії
  • 10% - 3-5 учасників від однієї компанії
  • 12% - слухачі та випускники програм БШК

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали;
  • іменні сертифікати про участь;
  • кава-паузи

Зареєструватися

ПРОГРАМА СЕМІНАРУ

ДЕНЬ ПЕРШИЙ

10:00 – 11:30

Тема 1. Фінансова звітність як джерело інформації для прийняття управлінських рішень

  • Форми фінансової звітності:структура, користувачі, зв’язки між фінансовими звітами

  • Яку інформацію можна отримати з фінансової звітності, і що не показує фінансова звітність?

  • Баланс як основне джерело фінансової інформації

  • Звіт про фінансові результати: у чому різниця між показниками прибутковості EBITDA, EBIT, EBT?

  • Звіт про рух грошових коштів: для чого існують 2 методи розрахунку грошових потоків?

 

11:30 – 11:45

Перерва

11:45 – 13:15

Тема 2. Фінансовий аналіз діяльності підприємства: сучасні інструменти та методики

  • Аналіз ліквідності балансу та платоспроможності підприємства (ознаки та види платоспроможності; ліквідність активів, балансу, підприємства; причини неплатоспроможності підприємства; коефіцієнти ліквідності та платоспроможності)

  • Аналіз майна підприємства (класифікація та структура активів підприємства; аналіз руху основних засобів; аналіз оборотних активів)

  • Аналіз джерел формування капіталу підприємства (структура капіталу підприємства; що таке фінансовий та операційний цикл? оцінка потреби у залученні капіталу)

  • Аналiз фiнансової стiйкостi підприємства (система показників визначення типу фінансової стійкості)

  • Аналiз прибутковості та рентабельності підприємства (економічний та бухгалтерський прибуток; види рентабельності ROA, ROE, ROI та інші)

  • Застосування матриці BCG (Boston Consulting Group) у фінансовому аналізі

 

13:15 – 14:15

Перерва на обід

14:15 – 15:45

Тема 3. Фінансове планування та бюджетування для прийняття рішень

  • Бюджетна структура підприємства та бюджетне управління

  • Zero-based budgeting (ZBB) (бюджетування на «нульовій основі»): міфи і реальність

Тема 4. Фінансове моделювання для прийняття рішень

  • Види фінансових моделей
  • Фінансові моделі бізнес-проектів
  • Складання фінансового плану компанії та звіту про його виконання
  • Як вимірюється фінансовий успіх проєкту (KPI)?
 

15:45 – 16:00

Перерва

16:00 – 17:30

Тема 5. Бюджетування як інструмент управління процесом просування інноваційної продукції на ринок

  • Залежність фінансових результатів підприємства від конкурентоспроможності його продукції
  • Як сформувати бюджет процесу просування інноваційної продукції на ринок?
  • Застосування методу аналізу ієрархій (методу Сааті) для оцінки конкурентоспроможності інноваційної продукції
  • Варіанти управлінських рішень за результатами оцінки
 

 

ДЕНЬ ДРУГИЙ

10:00 – 11:30

Тема 6. Підвищення ефективності управлінських рішень на основі фінансової інформації

  • Оцінка бізнесу: як не продешевити на переговорах?

  • Підходи й методи оцінки вартості бізнесу

  • Фінансова позиція підприємства

  • Ринкова капіталізація підприємства

 

11:30 – 11:45

Перерва

11:45 – 13:15

Тема 7. Оцінка інвестиційної привабливості проєктів. Прийняття інвестиційних рішень(Анна Панфілова)

  • Основні проблеми при оцінюванні інвестицій

  • Вартість грошей у часі

  • Приведена вартість грошових потоків

  • Приклади інвестиційних проєктів

  • Алгоритм оцінки вартості компанії

  • Психологічні пастки, що супроводжують ухвалення управлінських рішень на основі фінансової інформації

 

13:15 – 14:15

Перерва на обід

14:15 – 15:45

Тема 8. Основи оподаткуванняіталій Смердов)

  • Основні види податків та систем оподаткування

  • Основи податкового планування та шляхи зменшення податкового навантаження

  • Управління податковими ризиками

 

15:45 – 16:00

Перерва

16:00 – 17:00

Тема 9. Фінансовий блок у загальному пазлі бізнес-моделі / бізнес-плану в епоху турбулентності: нові тренди і тенденції

  • Різниця між бізнес-планом та бізнес-моделлю

  • Важливість фінансової складової в оптимізації бізнес-моделі / бізнес-плану

  • Аналіз потреб і ресурсів: Що нам необхідно? Що у нас вже є?

  • Підходи до формування вхідних та вихідних фінансових потоків проєктів

  • Джерела проєктів: переваги та недоліки Спонсоринг і фандрайзинг. Чого хочуть і чого бояться інвестори? Що та кого вони шукають?

  • Cash Flow Timeline: візуалізація фінансових потоків

Тема 10. Створення стійких конкурентних переваг бізнес-моделі / бізнес-плану

  • Sustainable Development Goals як інструмент утримання стійких конкурентних переваг та отримання додаткового фінансування

  • Корпоративна соціальна відповідальність: вплив на імідж та фінанси організації

 

17:00 – 17:30

 
  • Питання-відповіді

  • Підсумки дня

  • Вручення сертифікатів.