Перша частина модуля присвячена основам управління маркетинговими проектами відповідно до сучасних міжнародних стандартів проектного менеджменту. Друга частина модуля розкриває технологію та інструменти ризик-менеджменту, за допомогою яких можна керувати як маркетинговими ризиками в компаніях, так і ризиками маркетингових проектів. Модуль націлений на те, щоб сформувати у слухачів основи знань про сучасної методології управління проектами, показати, яким чином вона може бути застосована до управління проектами в сфері маркетингу, дати основні інструменти управління ризиками в таких проектах. Учасники оволодіють навичками розробки концепції маркетингового проекту; планування основних структур маркетингового проекту; ідентифікації, аналізу ризиків маркетингового проекту; побудови матриці ризиків маркетингового проекту, розробки плану управління ризиками маркетингового проекту.
Вартість модуля: 299 грн.