Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

Програма «Технології ціннісного маркетингу»


Даний модуль націлений на ознайомлення з основними видами маркетингових досліджень і формування розуміння ролі і мети вивчення споживача в сучасній компанії. Крім теоретичної частини, учасникам модуля будуть презентовані кейси робіт з вітчизняними та зарубіжними компаніями. Учасники зможуть вивчити основні види маркетингових досліджень і ситуації їх застосування, освоїти логіку застосування споживчих даних у плануванні маркетингової діяльності компанії. Модуль допоможе учасникам оволодіти навичками визначення і постановки цілей і завдань маркетингових досліджень, застосування результатів досліджень і споживчих даних в маркетинговій діяльності компанії.