Дата: 28 лютого 2019 Час: 10:00-12:00
Місце: м. Київ, вул. Табірна, 30-32
Дата: 28 лютого 2019 Час: 10:00-12:00
Місце: м. Київ, вул. Табірна, 30-32
Компанії, які досі не займаються своїм брендом роботодавця, можуть не тільки забути про лідерські амбіції, але й ризикують втратити поточні позиції на ринку. Як бути тим, хто це розуміє, проте все ще далеко від масштабу Google, Microsoft та Apple, тобто більшій частині українського бізнесу?
Наталія Курдес, консультант, коуч, викладач BSK, засновник проекту Zerna, поділиться досвідом про те, що мають знати і розуміти керівники компаній, фахівці з HR та комунікацій, щоби робити свій бренд роботодавця власними руками.
Відповіді на ці запитання Ви отримаєте, відвідавши майстер-клас.