В ході бізнес-зустрічі розглядалися питання:
Сегментація: чому все не підходить всім?
Підходи до сегментації. Методи сегментації в залежності від ринку
Критерії сегментації. Типові помилки і як їх уникнути
Чи хочемо ми працювати саме з цими клієнтами? Ефективність сегмента
Практичне завдання (кейс). Розбір польотів
Дякуємо Всім учасникам за активність!
Відгуки:
Катерина Черноморченко: "Вчора прослухала безкоштовний семінар "Сегментація клієнтської бази". Дуже цікаво і корисно. Сподобалися приклади з практики лектора. Лектор чудово тримає аудиторію, повністю занурюєшся в заняття. Рівень семінару дуже гідний, а для безкоштовного - просто чудовий. Для мене це був перший семінар від BSK "Крок", буду стежити за іншими семінарами. Бажаю команді BSK "Крок" успіхів. Спасибі Вам велике!"
Антоніна Староверова: "Дуже сміливим було рішення помістити в план короткого, фактично півторагодинного, заходу досить повний огляд складної і важливої теми. Але на подив такий формат теж може бути корисний (принаймні для мене), і спікер, здається, знає один з секретів створення лояльної аудиторії :)."