Має великий практичний досвід роботи з Rx та OTC продуктами, спеціалізується на виведенні нових брендів на ринки України та інших країн Європи, Азії, Латинської Америки.
Провідний експерт з повного циклу зйомок реклами – від аналізу ринку, ЦА, розробки креативної концепції, до продакшену, медіапланування та розміщення роликів на ТБ та у діджитал-каналах.
В активах має численні успішні лончі продуктів, побудовану систему KOL-менеджменту, налагоджений процес бізнес-девелопменту, від ідеї та розробки складу до виробництва та виведення на ринок, розробки стратегії та проведення тренінгів.
Може похвалитися великим досвідом розробки міжнародних бренд-стратегій, побудови медичної та споживацької комунікації для 70+ брендів, практичним досвідом участі і презентації компанії та брендів на міжнародних виставках (CPhI Worldwide, Beauty-Istanbul, Cosmoprof), конгресах, конференціях.
Розробила та впровадила методологію системного управління брендами на міжнародному рівні, з нуля побудувала організаційну структуру департаменту стратегічного маркетингу, набрала та навчила команду професіоналів.
Автор публікацій у спеціалізованих виданнях та Інтернет-ресурсах.
Здобула ступінь Магістра фармації у Національному медичному університеті ім. О.О. Богомольця. Продовжує наукову діяльність, прагне здобути ступінь PhD. Основний напрямок досліджень – впровадження інформаційних технологій, системного та бізнес-аналізу у маркетингові проекти фармацевтичної галузі.
В даний час очолює міжнародну групу бренд менеджерів та контролює локальні маркетингові служби в 30+ країнах CIS, EU, LATAM, SEA.