Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Тренінг-практикум «Ефективне управління торговим об'єктом. Як збільшити продажі магазину»

Дати: 17 -18 квітня 2020 р.

Група формується

Кожен власник або керівник бажає мінімізувати ризики при відкритті нових магазинів, а також збільшити прибуток тих, що вже працюють.

Роздрібний бізнес, як і все в цьому світі, підпорядковується певним законам. Знання цих законів і вміння користуватися ними визначає успіх Вашого бізнесу!

Увага: Кожен учасник отримає бонус - Методичний посібник на тему: "Як вибрати локацію під новий торговий об'єкт. Як знайти резерви локації вже діючого об'єкта".

Для кого цей тренінг-практикум:

  • Власники роздрібного бізнесу, операційні та регіональні директори роздрібних мереж.
  • Директори торгових об'єктів (магазинів), їх заступники, адміністратори і керівники відділів магазину.
  • Всі бажаючі знати і розуміти суть та інструменти управління магазином, поліпшення показників його діяльності.

Унікальність тренінгу

За 16 навчальних годин учасники зможуть систематизувати свій досвід і отримати нові знання, визначать свої сильні сторони, проаналізують помилки, дізнаються про можливості та інструменти для оптимізації процесів та ефективного управління роздрібним бізнесом.

Тренінг-практикум містить 14 практичних завдань з різних сфер організації роботи магазину, що допоможуть учасниками перевірити і закріпити отримані знання на практиці. Буде пізнавально, позитивно і спонукально!

Авторський 16-годинний тренінг-практикум фахівця-практика в області підвищення ефективності роздрібного бізнесу і продажів, в побудові бізнес-процесів і впровадження проектів на території СНД.

Автор і ведуча:

Наталія Колодій. Аналітик, Аудитор і Бізнес-Коуч для Retail-Бізнесу.

У роздрібному бізнесі з 2002 року. Пройшла шлях від керівника торгового залу гіпермаркету до керівника мережі з 500 магазинів.

Спеціаліст-практик, керівник проектів з оптимізації процесів та підвищення ефективності роздрібного бізнесу в роздрібних компаніях України, Білорусі, Казахстану, Росії, експерт і спікер професійних конференцій.

Автор методичних посібників для роздрібної торгівлі і численних професійний статей.

Напрацьований професіоналізм і багаторічна практика Наталії гарантовано дозволить Вам мінімізувати ризики при відкритті нових магазинів, а також збільшити прибуток тих, що вже працюють.

Розмір групи: від 8 до 15 учасників.

Формат і тривалість: 2 дні, інтенсив з 10:00 до 18:00.

Програма тренінгу

1 день (8 годин)

Час

Тема

Короткий зміст

Практика

10.00-11.30

Організація роботи персоналу.

Як визначити скільки осіб повинно працювати в магазині. Чому важлива структура управління магазином та як правильно її сформувати.

Розібрати діючу структуру управління свого магазину та знайти можливості для оптимізації.

На прикладі критеріїв формування штатного розпису розрахувати необхідну загальну кількість співробітників та для кожної штатної одиниці.

11.30-11.45

Перерва на каву

11.45-13.00

Організація роботи персоналу.

Як складати чек-листи та працювати з ними. Як сформувати оптимальні графіки робочого часу.

На прикладі визначити навантаження на одного співробітника магазину та зрозуміти як застосовувати цю цифру.

Скласти графік робочого часу та аргументувати його.

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Робота з асортиментом.

Базові знання категорійного менеджменту. Як визначитися з розумінням того, хто ваші цільові покупці. Як приймати рішення по формуванню асортимента.

Скласти портрет (аватар) цільового покупця свого магазину.

На прикладі визначити роль товарної категорії.

15.30-15.45

Перерва на каву

15.45-18.00

Зонування магазину. Викладка товару, мерчандайзинг.

Принципи та приклади зонування торговельного простору магазину. Поняття мерчендайзинга та його застосування в магазині.

Зонувати торговий простір на прикладі мінімаркету.

На прикладі знайти можливість покращення викладки товару та аргументувати свій варіант.

2 день (8 годин)

Час

Тема

Короткий зміст

Практика

10.00-11.30

Робота з товаром, товарными залишками. Інвентаризація.

Показники стану товарних залишків. Коли потрібно «бити на сполох». Основні етапи проведення інвентаризацій.

На прикладі розрахувати оборотність товару в днях.

На прикладі спрогнозувати продажі. Розрахувати обов'язковий запас, страховий запас та кількість товару, що потрібно замовити.

11.30-11.45

Перерва на каву

11.45-13.00

Стандарти роботи магазину.

Контур управління керівника.

Як складати та запроваджувати внутрішні нормативні документи. Чому вони потрібні та важливі.

6 основних ролей керівника магазину.

Визначити алгоритм поведінки в конфліктній ситуації з покупцем.

Визначити роль керівника магазину у відповідності до її значення.

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Як збільшити продажі торгового об'єкта?

Із чого складаються продажі магазину. Яким чином впливати на ці показники. Методи підвищення продаж магазину – приклади застосування.

Розрахувати необхідну кількість чеків (покупок) для досягнення планового рівня продажів.

15.30-15.45

Перерва на каву.

15.45-18.00

Основні показники діяльності торгового підприємства.

Які основні показники діяльності магазину. Як їх планувати. Приклад бюджета.

На прикладі визначити маржу і націнку.

Розрахувати Товарообіг в роздрібних цінах, валовий і маржинальний дохід, чистий прибуток.

Розрахувати точку беззбитковості за кількістю покупців.

Вартість участі: 5500 грн. ( без ПДВ)

Вартість участі знижується до 5000 грн за таких умов:

  • за участю двох і більше співробітників від однієї компанії;
  • для випускників дипломних і модульних програм BSK

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,
  • готівкою
  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь.

У вартість входить:

Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ:

Тренінг-практикум може бути також проведений в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Замовити корпоративне навчання

Зареєструватися на семінар

Задати питання

Olena Rudavka Дізнатися детальніше: Олена Корнієнко
+38 097 601 61 21
+38 050 446 16 94
RudavkaL@krok.edu.ua