Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Воркшоп «Креативність vs Операційні і Стратегічні цілі»

17 квітня 2020 року 16:30 - 18:30

Гейм-фасилітатор - Олександр Подденежний

Викладач Бізнес Школи КРОК. Викладацьку діяльність поєднує з керівництвом компанією. Має великий, більше 20 років досвід роботи в великих міжнародних компаніях - TetraPak, Elopak, Manuli Group, GEA Group і інших на керівних посадах. Олександр успішно реалізовував управлінські проекти в різних секторах економіки - банківській, інвестиційній, виробничій, логістичному, аграрному, інжинірингу. Працював кілька років за кордоном, співпрацював з провідними європейськими та американськими компаніями. Активно консультує підприємства середнього і малого бізнесу в сфері виробництва, сільського господарства та інших галузях. Володіє ключовими компетенціями та експертизою в таких областях як реорганізація бізнесу, кризовий менеджмент, об'єднання різних сегментів бізнесу, побудова системи продажів В2В, створення національної дилерської мережі. Має кваліфікаційну ступінь МВА New Brunswick University, Canada. Успішно завершив сертифікаційний курс "Business management" в IMD Business School (Lausanne, Switzerland).

Цілі

  1. Навчити раціональності, щоб правильно доносити креативні ідеї
  2. Показати інструменти, які переведуть яскраву привабливу ідею в ціль
  3. Досягти балансу в бізнесі: в одного боку, виконувати операційні цілі і завдання, а з іншого боку - впроваджувати креативні ідеї для розвитку бізнесу.

Короткий опис

Управління компанією та її необхідною передумовою сталого розвитку чіткої і зрозумілої постановки цілей і завдань, формування стратегії і тактики компанії. Співробітники і керівництво компанії має дотримуватися узгоджених правил і разом рухатися в одному напрямку. Дуже часто це перетворюється в рутинний процес, в якому не вистачає креативності. Або ж - креативності багато, але ідеї не сприймаються всерйоз і не підтримуються.

Бізнес дуже часто вимагає нових поглядів і пошук нових нестандартних шляхів вирішення проблем. Ось і виникає суперечність: як стратегічно розвивати бізнес і при цьому дати можливість народжуватися новим креативним ідеям, які тільки його посилять?

Бізнес Школа КРОК і Олександр Подденежний запрошують перевірити свої навички стратегічного креативного мислення в бізнес-грі.

В результаті участі в бізнес грі учасники:

  1. Чи зрозуміють різницю між операційним і стратегічним менеджментом
  2. Чи побачать вплив і взаємозв’язок креатівності, операційної та стратегічної діяльності
  3. Чи зрозуміють, коли доцільно креативити в управлінні компанією.

Де ці знання і навички можна буде застосувати?

  1. При управлінні компанією (операційний і стратегічний менеджмент).
  2. При презентації новий креативних ідей розвитку бізнесу.

зареєструватись