Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Вебінар: Як правильно розробити унікальну торгівельну пропозицію (УТП)

Дата: 11 лютого 2021 Час: 18:00-19:30 (1,5 години)

Формат: онлайн

Уявімо, що для того, щоб розпочати свою справу у Вас є все необхідне: продукт, фінансування, команда тощо. Нібито все добре, але в той же час Ваш продукт або послуга нічим не відрізняється від більшості подібних. Продукт не вражає цільову аудиторію та має складнощі у просуванні та продажах.

Знайома ситуація?

Мабуть - Так, бо із подібною ситуацією стикався майже кожен власник, директор чи то фахівець з маркетингу, брендінгу, продажів. Тільки одні зрозуміли у чому справа, а інші продовжують шукати відповіді там де їх нема.

У першому випадку відповіддю була – Унікальна Торгова Пропозиція (УТП) — частина конкурентної переваги, на основі якої клієнт вибирає Вас або Ваш товар. Впевненні, що ви зацікавленні в тому, щоб клієнт обирав саме Вас. Отже тому, запрошуємо відвідати вебінар на якому для кожного відкриються секрети успішних кейсів!

Основні питання:

  • Що таке УТП і чому це важливо?

  • Що таке «конкуренція» і 3 універсальні моделі конкурентоспроможності.

  • «Спочатку були… Цінності»: 3 види Цінностей для вашого клієнта.

  • Ієрархія цінностей в В2В відносно різних ОПР (особа, що приймає рішення) у ваших клієнтів.

  • Атрибути вашого продукту: від обов’язкових до зайвих.

  • Зв’язок УТП та позиціонування (формула).

  • 4 важливі кроки в побудові вашого УТП.

Спікер: Олександр Бакка — Запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Управління продажами». Експерт у побудові системи збуту, команди і просування продукту.

14 років роботи в міжнародному системному бізнесі - Philip Morris, Canon, Shafer Shop, Viasat (MTG). Успішний досвід побудови системи продажів і управління командою в В2С і В2В сферах в індустріях: FMCG, надання послуг, споживча електроніка та IT, телекомунікації.

Участь за попередньою реєстрацією.

 

Реєстрація