Тренінг - інтенсив на основі кейсів.
80% часу програми - практика
Тривалість 2 дні. Час: з 10.00 до 18.00
Програма створена спеціально для перших осіб компаній, СЕО, генеральних директорів, підприємців, власників.
Програма проводиться відомими тренерами-практиками. На їхньому рахунку близько 200 успішно відпрацьованих кризових ситуацій і десятки антикризових тренінгів і програм.
Радник з питань кризових і стратегічних комунікацій. Тренер. Викладач програм MBA та міжнародних відносин. Досвід: радник Прем'єр-міністра України, керівник і засновник комунікаційних агентств і міжнародної комунікаційної асоціації, віце-президент комунікаційного холдингу.
Експерт з комунікацій з 20-річним досвідом інформаційних проектів для бізнеса та політичних структур.
Досвід: консультант власників та топ-менеджерів українських та міжнародних компаній з питань стратегічного управління репутацією, реагування на кризиси та захисту від інформаційних атак.
Керівник коммунікаційного агентства, яке спеціалізується на оптимізації вартості нових лідів для компаній своєчасними інформаційними інструментами.
Експерт з кібербезпеки. Кандидат технічних наук. Сертифікований тренер з направлень етичного хакінгу, тестів на проникнення, опрацювання інцидентів та розслідування комп'ютерних злочинів. Доцент кафедри інформаційної безпеки НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського".
Сьогодні будь-який таксист в Сан-Франциско розповість вам про грядущу економічну кризу 2019-2020. А чи готові перші особи українського бізнесу до цієї кризи, стане він загрозою або можливістю? В рамках програми ми подивимося на цю кризу через призму комунікаційних можливостей і управління репутацією.
Інформаційні війни - ще один виклик нашого часу. Атаки конкурентів, рейди служб, злиття та поглинання вже давно не закінчуються стінами вашого офісу і крім знищених документів та постраждалої техніки можуть завдати бізнесу набагато більший збиток. Як управляти цими ризиками в довгостроковій перспективі, як захистити репутацію і бізнес? Не тільки поговоримо, але й відпрацюємо на практиці.
Задоволений клієнт промовчить, а незадоволений організовує флешмоб в соціальних мережах. За статистикою, негатив розходиться в соціальних медіа в 19 разів швидше добрих новин. Як забезпечити стійкість компанії до криз, ініційовану якість продукту або послуги - рішення знайдете в рамках курсу.
Кібер-безпека - абсолютно нова для багатьох тема. Базові принципи і кібер-гігієна вашої репутації - в спеціальному блоці програми.
Блок | Назва | Короткий зміст |
---|---|---|
1 | Введення в теорію криз | Типи і види криз, рівні ескалації |
2 | Кейси | Ключові кризові кейси в Україні і в світі |
3 | Кризи і управління репутацією | Управління репутаційними кризами Вплив криз на репутацію |
4 | Інформаційні війни: вступ | Ознаки репутаційних воєн, загальні принципи поведінки |
5 | Інформаційні війни і репутація | Рейдерські захоплення, злиття і поглинання: як управляти репутацією в період воєн і як запобігти фінансовим втратам в довгостроковій перспективі |
6 | Економічна криза 2019-2020: репутаційні загрози і можливості | Як використовувати економічну кризу, що починається, для скорочення вартості "лідів": управління маршрутом вашого клієнта від першого контакту до покупки. |
7 | Кібер-ризики та репутація бізнесу | Кібер-ризики і пов'язані з ними репутаційні кризи: проблеми, рішення, можливості |
Розмір групи до 25 осіб
Вартість участі: 10 000 грн.
Знижка 500 грн:
Варіанти оплати за участь:
У вартість входить:
Комплект роздавальних матеріалів, кава-паузи, сертифікат участі, адміністративний супровід.