Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Тиждень онлайн-стратегічних сесій "Майбутнє Навколо Нас: Як Бізнесу Адаптуватися в Новій Реальності"

Ви замислювалися про епоху, в якій ми живемо? Мобільні телефони з банком, електромобілі на вулицях, відео-розмови з родиною в будь-якій точці світу. Про такий розвиток ще десять років тому можна було писати романи і знімати кіно в жанрі "фантастика". Але тепер це реальність.

Як компаніям адаптуватися до сучасних викликів? Для цього ми запрошуємо підприємців і керівників на Тиждень Онлайн Стратегічних Сесій "Майбутнє Навколо Нас: Як Бізнесу Адаптуватися в Новій Реальності". Посилання на реєстрацію https://bit.ly/3lVFSNk

Цей захід допоможе учасникам побудувати довгострокову стратегію розвитку своєї компанії навіть в умовах кризи. На цих сесіях ви проаналізуєте свою діяльність, визначте стратегію і розробите план впроваджень, який допоможе адаптуватися до нової реальності.

Програма:

14.12 Менеджмент ХХІ століття

  • Як розробляти довгострокові стратегії в постійно мінливому середовищі

  • Розбір і аналіз управлінських методологій сучасності - Agile, Lean і OKR

  • Як впроваджувати плани і управляти компаніями на зламі епох

15.12 Інноваційний Маркетинг

  • Як розробити довгострокову маркетингову стратегію, яка не буде схильна до кризи

  • Які сучасні цифрові інструменти використовувати, щоб клієнти знали про вас і купували саме у вас

  • Повернення інвестицій в маркетинг. Як за допомогою цифрової аналітики перетворювати витрати в прибуток

16.12 Сучасні Продажі

  • Продажі vs. Комунікації - методики переговорів, які призводять до покупки

  • Як подружити продажу і маркетинг, і зробити з цього одне ціле

  • Управління продажами - створюємо стратегію розвитку відділу продажів

17.12 Людський капітал майбутнього

  • Корпоративна культура vs. Стратегія компанії, і як вони допомагають мотивувати співробітників

  • Lean-підхід при управлінні людським ресурсом компанії

  • KPI vs OKR. Сучасні інструменти управління для HR-а, який хоче досягти успіху

  • Внутрішня Комунікація в режимі онлайн. Як отримувати якісну зворотний зв'язок в поточних умовах

18.12 IT-рішення для автоматизації бізнесу

Як вибрати програмне забезпечення, необхідне для управління співробітниками, а також маркетингом і продажами для своєї компанії

Які програми допоможуть заощадити бізнесу час і гроші

Повернення інвестицій в IT-рішення для своєї компанії. Формула рентабельності інвестицій в автоматизацію бізнесу

Організатори:

Петро Савич - Маркетолог, бізнес-консультант, засновник компанії Sales Marketing System. Експерт в області інтернет-маркетингу та управління продажами. Сертифікований фахівець з управління інноваціями, інтернет-маркетингу та корпоративного тайм-менеджменту. Вибудовує системний маркетинг для компаній малого і середнього бізнесу.

Sales Marketing System - це консалтинг для зростання вашого бізнесу. Ми допомагаємо підприємцям і керівникам організувати ефективну систему управління маркетингом і продажами для реалізації довгострокової стратегії розвитку компанії. Детальніше про компанію дивіться на сайті https://sales-marketing.com.ua

Чи хочете ви залишитися в минулому, або готові зробити крок в світ майбутнього?

Вирішуйте зараз!

Посилання на захід https://bit.ly/3lVFSNk