14 квітня 2020 року 16:00 - 17:00
Спікер - Джонатан Мосс (Великобританія) - британський експерт в галузі креативного мислення, засновник британського агентства з інноваційного дизайна «Wayoutthinking», має понад 20 років досвіду в дизайні, навчанніта консалтингу підприємств з розробки й впровадження інновацій. Джонатан знає про те, як сформувати креативне середовище і про те, що потрібно, щоб отримати доступ до різноманітного кола клієнтів, навчати команди і створювати креативні організаційні культури. Це, в поєднанні з невпинним пошуком способів розкрити кращі ідеї в людях, Джонатан працює, щоб допомогти людям досягти своїх цілей. Джонатан Мосс є практикуючим художником, чиї роботи демонструються в Великобританії, Європі та США. Він майстерно використовує «візуальну мову», щоб дослідити і пов'язувати великі ідеї.
Цілі
У неформальній лекції Джонатан Мосс спробує вирішити деякі з проблем, з якими він зіткнувся під час обговорення ролі креативного мислення і креативного вирішення проблем при комунікації з бізнесом. Роблячи це, він сподівається пролити світло на роздуми про роль, яку відіграє креативність, і про те, як її використовувати.
Короткий опис
Прийняття прагматичного підходу до демистификации креативності та його реальної ролі в бізнесі. Креативність і креативне мислення часто розглядаються як додатковий, вторинна навичка, яку було б непогано мати при необхідності. Це дозволяє відкинути той факт, що креативне мислення і креативне рішення проблем грають ключову роль в стратегії бізнесу, культури і успіху. Усвідомивши слово «креативність» і деякі її значення, розуміючи, що креативність - це «навичка», якою можна оволодіти, систематизувати і використовувати в рамках всієї організації, підприємства можуть почати розуміти, що креативність - це та перевагу, яка їм необхідна.
Взявши участь, ви зрозумієте:
- Чому креативність може здатися страшним для бізнесу і чому бізнес уникає його (хоча він скаже, що це не так)?
- Як креативність підтримує бізнес-стратегію?
- Які шляхи формування креативності в бізнесі?
Учасники отримають:
- Зміну ставлення до креативності та бізнесу.
- Знання, в яких випадках креативність підходить для бізнесу.
- Інструменти підтримки креативності, де б вона не знаходилася.
Ось де ви зможете використовувати отримані знання та вміння:
- Розвивати креативне мислення як «ключову навичку».
- Розробити програму навчання креативного мислення у співпраці з HR-відділом.
- Стати адвокатом інновацій і досягти в цьому успіху.
Увага! Мова семінару- англійська без перекладу.