16 квітня 2020 року 14:00 - 15:00
Спікер - Слава Світова
Письменниця, тренерка словесного майстерності і творчості, мотиваційна спікерка. Допомагає авторам-початківцям проявитися, писати і видаватися. Авторка практикумів зі словесної майстерності "Кишенькові історії: магія малої прози", "Як написати текст, який захочуть проковтнути", "Від шухляди до книжки", онлайн курсів "Creative Writing: ідеї, інструментарій, лайфхаки", "З'їсти собаку: як писати, щоб читали "," Turbo Writing: пишемо, редагуємо, публікуємо ". Співзасновниця креативного жіночого простору Creative Women Space в Києві. Вірить в те, що великі справи починаються з маленьких кроків.
Цілі
- Створити сприятливе і безпечну творче середовище для гарної групової динаміки і проявлення кожного учасника
- Розповісти про основні принципи сторітеллінга і про його інструментарій
- Продемонструвати формулу хорошої історії і розібрати на прикладах її складові
- Розповісти про важливість власного емоційного досвіду і мотивувати учасників розповісти свої особисті історії
- Отримати задоволення від процесу творчого письма в групі
Короткий опис і програма
- Для чого потрібні історії і в чому їх сила?
- Що важливо розуміти в процесі творення історії?
- Інгредієнти хорошої історії. Чотири кити сторітеллінга
- Яким чином історії допоможуть отримати вплив на людей?
- Шість принципів успішного сторітеллінга
- Сім елементарних сюжетів, на яких базується історія
- Шість головних сюжетів з Аннет Сіммонз
- Історії: хто я? Чому я тут?
- Повчальні історії
- Історії про "бачення"
- Історії, що демонструють цінності в дії
- Історії на тему "Я знаю, про що ви думаєте"
- 7 вправ для щоденної практики сторітеллінга
В результаті участі в практикумі-інтерактиві учасники:
- Будуть знати формулу хорошої історії
- Зрозуміють основні принципи сторітеллінга
- Виконають багато творчих вправ, напишуть 3-5 текстів
- Позбудуться страху білого аркуша і відчують, що creative writing - це про свободу вираження поглядів
- Навчаться використовувати свій власний емоційний багаж і прожитий досвід в процесі побудови історій, які будуть мотивувати і надихати інших в команді / бізнесі і т.д.
- Зрозуміють, що історії всюди, почнуть їх чути, бачити і розповідати іншим (транслюючи свої власні цінності і погляди на світ).
Де ці знання можна буде застосувати?
- Під час публічних виступів (в компанії, на конференціях тощо)
- У роботі з командою (з метою мотивувати, надихнути, привести приклад, заохотити, розповісти про успіхи і факапи, історію компанії та бренду і т.д.)
- Під час співбесід (як з кандидатами, так і з роботодавцями)