Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Практикум-інтерактив «Storytelling: сила корпоративних історій»

16 квітня 2020 року 14:00 - 16:00

Спікер - Слава Світова

Письменниця, тренерка словесного майстерності і творчості, мотиваційна спікерка. Допомагає авторам-початківцям проявитися, писати і видаватися. Авторка практикумів зі словесної майстерності "Кишенькові історії: магія малої прози", "Як написати текст, який захочуть проковтнути", "Від шухляди до книжки", онлайн курсів "Creative Writing: ідеї, інструментарій, лайфхаки", "З'їсти собаку: як писати, щоб читали "," Turbo Writing: пишемо, редагуємо, публікуємо ". Співзасновниця креативного жіночого простору Creative Women Space в Києві. Вірить в те, що великі справи починаються з маленьких кроків.

Цілі

  1. Створити сприятливе і безпечну творче середовище для гарної групової динаміки і проявлення кожного учасника
  2. Розповісти про основні принципи сторітеллінга і про його інструментарій
  3. Продемонструвати формулу хорошої історії і розібрати на прикладах її складові
  4. Розповісти про важливість власного емоційного досвіду і мотивувати учасників розповісти свої особисті історії
  5. Отримати задоволення від процесу творчого письма в групі

Короткий опис і програма

  • Для чого потрібні історії і в чому їх сила?
  • Що важливо розуміти в процесі творення історії?
  • Інгредієнти хорошої історії. Чотири кити сторітеллінга
  • Яким чином історії допоможуть отримати вплив на людей?
  • Шість принципів успішного сторітеллінга
  • Сім елементарних сюжетів, на яких базується історія
  • Шість головних сюжетів з Аннет Сіммонз
  • Історії: хто я? Чому я тут?
  • Повчальні історії
  • Історії про "бачення"
  • Історії, що демонструють цінності в дії
  • Історії на тему "Я знаю, про що ви думаєте"
  • 7 вправ для щоденної практики сторітеллінга

В результаті участі в практикумі-інтерактиві учасники:

  1. Будуть знати формулу хорошої історії
  2. Зрозуміють основні принципи сторітеллінга
  3. Виконають багато творчих вправ, напишуть 3-5 текстів
  4. Позбудуться страху білого аркуша і відчують, що creative writing - це про свободу вираження поглядів
  5. Навчаться використовувати свій власний емоційний багаж і прожитий досвід в процесі побудови історій, які будуть мотивувати і надихати інших в команді / бізнесі і т.д.
  6. Зрозуміють, що історії всюди, почнуть їх чути, бачити і розповідати іншим (транслюючи свої власні цінності і погляди на світ).

Де ці знання можна буде застосувати?

  1. Під час публічних виступів (в компанії, на конференціях тощо)
  2. У роботі з командою (з метою мотивувати, надихнути, привести приклад, заохотити, розповісти про успіхи і факапи, історію компанії та бренду і т.д.)
  3. Під час співбесід (як з кандидатами, так і з роботодавцями)

зареєструватись