15 квітня 2020 року 10:00 - 11:00
Спікер – Ірина Золотаревич. 20 років пропрацювала в комунікаціях. Працювала директором агентства, віце-президентом комунікаційного холдингу, радником Прем'єр-міністра України.
Психолог за освітою, Ірина пояснює, чому комунікації працюють так, як вони працюють, на основі процесів, що відбуваються в головному мозку.
Проекти її команди зібрали безліч міжнародних нагород за ефективність і креативність.
Заснувала ряд бізнесів в Україні, Європі, США. Входить і входила в наглядові ради. Консультує керівників і власників з проведення ефективних трансформацій, особистих і в бізнесі.
Цілі майстер-сесії
- Навчитися спрямовувати креативність в ефективне русло
- Сформувати розуміння, що таке насправді «ефективна продає ідея»
- Отримати простий працюючий покроковий алгоритм створення ідей, що здатні продавати
Опис
- А давайте зробимо проект!
- А давайте!
Нам цікаво, ми біжимо і робимо. Інвестуємо час, енергію і фінанси. Потім не бачимо результату. І що ми говоримо?
- Ми придумали геніальну ідею, а споживач її не зрозумів, не доріс!
Або посилаємося на інші причини.
На майстер-сесії ми пройдемо весь маршрут в зворотному напрямку: від продажів до ідеї і розберемося, як він влаштований і де ми найчастіше звертаємо не туди.
Будьте готові не слухати, а спілкуватися! Буде багато питань і гаряче обговорення.
Якщо хочете розібрати свій кейс, підпишіться на екаунт Ірини Золотаревич в FB https://www.facebook.com/iryna.zolotarevych, відправте їй інформацію не пізніше ніж за добу до майстер-сесії.
В результаті майстер-сесії отримаєте
- Чітке розуміння, як мозок сприймає комунікації і як їх зробити ефективними
- Простий алгоритм генерування продають ідей
Де можна застосувати
- У маркетингу та продажах
- У написанні текстів
- У розробці комунікаційних кампаній та проектів
- У навчанні своїх команд