2 квітня 2019 року
Місце проведення: KROK Business School , вул. Табірна 30-32
Реєстрація: 9:30. Час проведення: 10:00-12:00
Автор та ведуча: Наталія Курдес
На майстер класі:
Використовуючи Employee Journey, Ви зможете:
Детальніше:
1. Що таке бренд роботодавця та чому він важливий
2. Співробітник як клієнт. Подорож співробітника (Employee Journey) - основа побудови взаємодії компанії зі співробітниками
3. Підхід до формування Employee Journey:
a. Ключові етапи Подорожі співробітника (Employee Journey)
b. Цілі співробітника і цілі роботодавця на кожному етапі Подорожі. Інструменти бренд-менеджменту для досягнення взаємних цілей
4. Employee Journey Map - карта, що показує сильні і слабкі сторони бренду роботодавця.