15 квітня 2020 року 16:30 - 17:30
Спікер - Дар'я Волкова
Бренд-стратег, маркетолог, креатор, фахівець з PR для компаній і особистих брендів.
Спів-засновниця агентства Pink Lions - створення і просування брендів; дизайн для IT продуктів. Спеціалізується на:
- комплексній розробці маркетингової стратегії і стратегії бренду
- покроковій стратегії комунікації та PR
- консалтингу з розвитку малих, середніх бізнесів і IT стартапів
8 років створює і просуває бренди. У командах міжнародних рекламних агентств реалізовувала кампанії для Danone, Citroen, IQOS, Henkel, МАУ, Shell та інших. Просувала IT-продукти на ринки Європи і США.
Цілі
- розповісти і розібрати на конкретних прикладах відмінності між компаніями, які поки що на етапі розвитку свого бренду і тими, кому вже вдалося стати love mark
- визначити основні "фішки" і способи побудувати сильний бренд і зібрати навколо нього лояльних клієнтів, володіючи обмеженим бюджетом на маркетинг і рекламу
Короткий опис
Напевно, у кожного з нас є улюблені бренди, які ми не готові проміняти ні на що інше, навіть якщо настане кінець світу. Якщо ви власник бізнесу, маркетолог, бренд-менеджер, то в ваших інтересах зробити так, щоб ваша компанія була максимально привабливою для клієнтів. Як цього досягти і скільки часу займе досягнення цієї мети? Що важливіше - зовнішній вигляд, сервіс, ціна, відгуки або репутація засновника? Про це та інші фактори формування love mark ми поговоримо на лекції, а також, зрозуміємо як креативність і творчий підхід перетворюють бренд в чарівний.
В результаті участі в лекції-инсайті учасники зрозуміють:
- Чому при однаковій якості продукту одні компанії закохує в себе тисячі і мільйони людей, а інші постійно змушені боротися за лояльних клієнтів?
- Як створити цінність для споживача?
- Основні складові love marks на прикладі відомих компаній.
Ви побачите можливості:
- Як організовувати збір польових даних для аналізу і створення цінності продукту або послуги.
- Як навчитися ставити правильні питання існуючим та потенційним клієнтам бізнесу.
- Як генерувати нестандартні рішення і впроваджувати їх для розвитку бренду компанії.
Де ці знання можна буде застосувати?
- Розвиток власного бізнесу
- Робота з брендом компанії в якості маркетолога / бренд менеджера
- Робота з брендом клієнта в якості стратега, маркетолога, криейтора