Менеджмент
Ваших
Амбіцій

CREATIVITY DAYS в Бізнес Школі КРОК

Що таке креативність, навіщо розвивати цю навичку і як вона впливає на бізнес? На думку експертів Давоського форуму, креативність - одна з 10 найбільш затребуваних навичок людей, які хочуть бути ефективними і успішними в сучасному світі. Саме тому Бізнес Школою КРОК було ініційовано проведення циклу заходів CREATIVITY DAYS 21-22 жовтня 2018 року.

21 жовтня відбувся семінар - воркшоп "Креативне мислення в бізнесі", під час якого експерт з розвитку креативного та інноваційного мислення Оксана Седашова розповіла навіщо креативність бізнесу, як правильно генерувати гарні ідеї і творчо взаємодіяти в командах. Учасники відпрацьовували навички через практичне навчання, застосовуючи кращі методи креативу і пропонували вдалі рішення для реальних кейсів підприємств.

Ранок понеділка виявилося досить підходящим для креативних сесій, тому що 22 жовтня в HUB 4.0 прийшло понад 50 осіб, щоб послухати.

відкриту лекцію "Imagineering ~ the Art of Making Your Ideas Happen" Масаакі Хасегава, організовану у співпраці з Європейською Бізнес Асоціацією.

Оксана Седашова розповіла про результати дослідження креативних станів особистості керівника. Зустріч продовжив запрошений спікер - японець з Мадрида Масаакі Хасегава - художник, спікер, автор трьох книг про креативність, посол Сучасного музею каліграфії, ініціатор проекту "Connect People Thru Art Beyond Borders". Експерт розповів, як навчитися мислити так, щоб втілювати ідеї в реальність.

А вже ввечері в Бізнес Школі КРОК Масаакі Хасегава виступив перед студентами і викладачами, провівши Imagineering Workshop. Учасники воршкопа виконували цікаві завдання спікера, які дозволили їм навчитися активізувати свою уяву, використовуючи силу 5 почуттів, і дивитися на світ з різних точок зору.

Основною ідеєю CREATIVITY DAYS в Бізнес Школі КРОК став меседж про те, що все, що ви можете уявити, може стати дійсністю.

Ми запрошуємо всіх зацікавлених допомогти нам в дослідженні креативного мислення в Україні і запрошуємо взяти участь в анкетуванні.

Анкета за посиланням.

Результатами дослідження ми поділимося з усіма бажаючими.