Ціна робить вирішальний вплив на прибуток компанії, тим не менше, багато підходів у встановленні цін і знижок продовжують спиратися на інтуїтивні і емоційні менеджерські рішення. Компанії, які впроваджують ефективні цінові стратегії мають більшу стійкість і створюють довгострокову цінність не тільки для акціонерів, а й домагаються лояльності клієнтів.
В рамках воркшопу слухачі дізнаються як про базові, так і про інноваційні цінові стратегії. Крім цього, воркшоп зачіпає такі важливі поняття, як сприйняття цін, цінове позиціонування і ефективність промо-цін. За допомогою практичних вправ і кейса слухачі зможуть опанувати базові навички ціноутворення, які можна застосовувати в своєму бізнесі.
Дата: 20 квітня 2019. Час: 10:00-13:00. Адреса: Київ, вул. Табірна, 30-32
Про лектора. Данило Ваховський, директор по маркетингу сервісу Uklon.
15 років практичного досвіду в маркетингу і корпоративних комунікаціях на управлінських позиціях в крупних українських компаніях - COMFY, Нова пошта, Українська залізниця, UMH. З 2016 року - обіймає посаду директора з маркетингу сервісу Uklon. Компанія за цей час провела ребрендинг і продовжує інтенсивно рости на висококонкурентному ринку. У Uklon працює унікальна модель динамічного ціноутворення, яка допомагає задовольняти попит в пікові навантаження. Данило навчався на програмах МВА в KSE, CIPR в МІБ і ВА в Університеті КРОК, також закінчував Сертифікатні курси в області CRM і стратегічного маркетингу.
Теми воркшопу - тривалість до 4-х академічних годин:
Практичні вправи:
Вартість участі: 200 UAH. Випускникам BSK - безкоштовно