10 лютого 2018 року.
Початок об 11.00.
Розробка стратегії складається з двох операцій, що регулярно повторюються, а саме – оцінки сучасного стану бізнесу та визначення напрямку розвитку. Виходячи з різниці між поточним та майбутнім станом визначається програма дій.
Чи знаєте ви що таке мета-стратегія?
Чому важлива стратегія та навіщо її розробляти?
Чому звичайні методи стратегічного планування погано працюють для МСП?
Що це за методика «Мета-стратегія за 5 кроків»?
Яким є взаємозв’язок в системі координат - продукт-ринок-бізнес система?
Що потрібно знати для розрахунку можливої траєкторії розвитку компанії?
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у зустрічі на тему «Мета-стратегія за 5 кроків». Приєднуйтесь до наших постійних учасників Клубу, під час зустрічі ми поговоримо про важливі та актуальні теми, що стосуються стратегії розвитку компаній, намагатимемося знайти відповіді на непрості питання та зрозуміти яким чином можливо застосувати мета-стратегію, як корисний інструмент для розвитку компанії.
Гість Клубу - Михайло Альперович, засновник та директор консалтингової фірми ІНТРОН, експерт з питань управління, управлінського консалтингу та управління продажами. Брав участь в реалізації багатьох міжнародних проектів, автор методології експрес-діагностики бізнесу, співавтор моделі мета-стратегій розвитку бізнесу. Модель описує взаємозв’язок життєвих циклів бізнесу або підприємства, Михайло є співавтором книги «Стратегія своїми силами».
ВХІД ВІЛЬНИЙ