17:00 – 20:00 Перерва 18:30 – 18:45 | Тема 1. Процес просування нового продукту на ринок - Що таке бізнес-ідея? Що таке продукція? Що таке
- інноваційна продукція? Що таке ринок?
- Що потрібно знати про ринок перед просуванням?
- Етапи процесу просування інноваційної продукції на ринок
Тетяна Кравченко Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність - Трекшн-карта: найкоротший шлях від ідеї до перших інвестицій
- Потенційнийринокінноваційноїпродукції: Customer Discovery & Competitive Landscape
Тетяна Кравченко Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність - Метод інтерв'ю як інструмент трекшн-методу і потужний спосіб збору інформації у цільової аудиторії
- Практикум: Виявлення незадоволених потреб
Оксана Сєдашова |
17:00 – 20:00 Перерва 18:30 – 18:45 | Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність - Формулювання завдань та валідація ідей.
- Лайфхак для перевірки гіпотез без ризиків (HADI-цикли)
Оксана Сєдашова, Тетяна Кравченко Тема 3. Стійка бізнес-модель як інструмент створення стійких конкурентних переваг (Sustainable Business Model Canvas) - Мистецтво бізнес-моделювання: візуалізація ключових аспектів бізнес-проекту
- Ціннісна пропозиція. Конкурентна перевага
Тетяна Кравченко Тема 4. Прототипування продукту / послуги - Customer Journey Map - картування шляху користувача
- Фреймфорк "Job-To-Be-Done"
- Візуалізація, скетчінг і скрайбінг
Оксана Сєдашова |
17:00 – 20:00 Перерва 18:30 – 18:45 | Тема 5. Секрети ефективного бізнес-партнерства - Пошук партнерів та інвесторів в процесі просування: визначення зацікавлених сторін і їх потреб (картування)
Тетяна Кравченко Тема 6. Фінансовий блок в загальному пазлі бізнес-моделі - Джерела фінансування бізнес-проектів: переваги і недоліки. Спонсоринг і фандрайзинг. Чого хочуть і чого бояться інвестори? Що і кого вони шукають?
- Вправа «Портрет інвестора»
- Підходи до формування вхідних і вихідних фінансових потоків підприємства.
- Фінансовий план бізнес-проекту і звіт про його виконання
Тетяна Кравченко Тема 7. Бізнес-комунікації: як вразити інвесторів, щоб вони не змогли пройти повз вашого проекту? - Різновиди бізнес-доповідей: відмінності між ними
- Структура трекшн-презентації: метрики, гіпотези і результати, артефакти
- Огляд технік пітчинга:
- Business Pitch в форматі PowerPoint: дизайн і зміст Pitch Deck
- E-mail спілкування: Executive Summary і LivePlan Pitch
- Elevator Pitch: віртуозністьзачаруванняінвесторівза 60 секунд
Тетяна Кравченко |
17:00 – 20:00 Перерва 18:30 – 18:45 | Практикум: Сторітеллінг для пітчинг бізнес-проектів - Формування команд, підготовка презентацій
Оксана Сєдашова Project Crash Test: командні презентації інноваційних проектів Оксана Седашова Тетяна Кравченко + Запрошений експерт Тема 8. Масштабування проекту - Масштабування бізнесу: кому, коли і навіщо?
- Планування змін, поліпшень і покрокової реалізації проекту
Оксана Сєдашова Тест за матеріалами модуля |