Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Новий продукт: від ідеї до втілення

НОВИЙ ПРОДУКТ: ВІД ІДЕЇ ДО ВТІЛЕННЯ

Онлайн

ПРОГРАМА

17 вересня

17:00 – 20:00

Перерва

18:30 – 18:45

Тема 1. Процес просування нового продукту на ринок

  • Що таке бізнес-ідея? Що таке продукція? Що таке
  • інноваційна продукція? Що таке ринок?
  • Що потрібно знати про ринок перед просуванням?
  • Етапи процесу просування інноваційної продукції на ринок

Тетяна Кравченко

Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність

  • Трекшн-карта: найкоротший шлях від ідеї до перших інвестицій
  • Потенційнийринокінноваційноїпродукції: Customer Discovery & Competitive Landscape

Тетяна Кравченко

Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність

  • Метод інтерв'ю як інструмент трекшн-методу і потужний спосіб збору інформації у цільової аудиторії
  • Практикум: Виявлення незадоволених потреб

Оксана Сєдашова

18 вересня

17:00 – 20:00

Перерва

18:30 – 18:45

Тема 2. Трекшн-методологія: перевірка ідей і гіпотез на життєздатність

  • Формулювання завдань та валідація ідей.
  • Лайфхак для перевірки гіпотез без ризиків (HADI-цикли)

Оксана Сєдашова, Тетяна Кравченко

Тема 3. Стійка бізнес-модель як інструмент створення стійких конкурентних переваг (Sustainable Business Model Canvas)

  • Мистецтво бізнес-моделювання: візуалізація ключових аспектів бізнес-проекту
  • Ціннісна пропозиція. Конкурентна перевага

Тетяна Кравченко

Тема 4. Прототипування продукту / послуги

  • Customer Journey Map - картування шляху користувача
  • Фреймфорк "Job-To-Be-Done"
  • Візуалізація, скетчінг і скрайбінг

Оксана Сєдашова

1 жовтня

17:00 – 20:00

Перерва

18:30 – 18:45

Тема 5. Секрети ефективного бізнес-партнерства

  • Пошук партнерів та інвесторів в процесі просування: визначення зацікавлених сторін і їх потреб (картування)

Тетяна Кравченко

Тема 6. Фінансовий блок в загальному пазлі бізнес-моделі

  • Джерела фінансування бізнес-проектів: переваги і недоліки. Спонсоринг і фандрайзинг. Чого хочуть і чого бояться інвестори? Що і кого вони шукають?
  • Вправа «Портрет інвестора»
  • Підходи до формування вхідних і вихідних фінансових потоків підприємства.
  • Фінансовий план бізнес-проекту і звіт про його виконання

Тетяна Кравченко

Тема 7. Бізнес-комунікації: як вразити інвесторів, щоб вони не змогли пройти повз вашого проекту?

  • Різновиди бізнес-доповідей: відмінності між ними
  • Структура трекшн-презентації: метрики, гіпотези і результати, артефакти
  • Огляд технік пітчинга:
  • Business Pitch в форматі PowerPoint: дизайн і зміст Pitch Deck
  • E-mail спілкування: Executive Summary і LivePlan Pitch
  • Elevator Pitch: віртуозністьзачаруванняінвесторівза 60 секунд

Тетяна Кравченко

2 жовтня

17:00 – 20:00

Перерва

18:30 – 18:45

Практикум: Сторітеллінг для пітчинг бізнес-проектів

  • Формування команд, підготовка презентацій

Оксана Сєдашова

Project Crash Test: командні презентації інноваційних проектів

Оксана Седашова

Тетяна Кравченко

+ Запрошений експерт

Тема 8. Масштабування проекту

  • Масштабування бізнесу: кому, коли і навіщо?
  • Планування змін, поліпшень і покрокової реалізації проекту

Оксана Сєдашова

Тест за матеріалами модуля