Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Модуль програми «Управління продажами». Навичка №1 для продажів та управління: Ефективна комунікація

Модуль: Навичка №1 для продажів та управління: Ефективна комунікація

Тренер: Олександр Бакка

(1 день)

Тема Зміст
Принципи ефективної комунікації  
  • Канали передачі інформації
  • Універсальна комунікаційна модель
  • Значення та види зворотного зв'язку
  • Мистецтво ставлення питань як базова навичка у продажах та управлінні
  • Діалоги у діловому спілкуванні
 
Стилі комунікації  
  • Знаки уваги під час спілкування: позитивні, негативні, нульові
  • Невербальні сигнали (міміка, жести. положення тіла у просторі, дистанція)
  • Психологічні типи та види темпераменту. Як розпізнати і яка специфіка комунікації з кожним з них
  • Як створити довірчу атмосферу та настроїти контрагента на співпрацю
  • Що робити зі стресовим станом? Керувати!
  • Пастки «Я» у спілкуванні
  • Як прибрати бар'єри сприйняття та стати ідеальним слухачем
  • Технології роботи із запереченнями
  • «Фішки» під час презентації інформації
 
Технології корекції поведінки підлеглих  
  • Як доводити цілі, щоб вони виконувались
  • Як сформувати повідомлення команді та зробити так, щоб вона його правильно сприйняла
  • Різні підходи для корекції дій підлеглих
  • Базові принципи проведення ефективних зборів та нарад
 

 

зареєструватись