Тема | Зміст |
Принципи ефективної комунікації | - Канали передачі інформації
- Універсальна комунікаційна модель
- Значення та види зворотного зв'язку
- Мистецтво ставлення питань як базова навичка у продажах та управлінні
- Діалоги у діловому спілкуванні
|
Стилі комунікації | - Знаки уваги під час спілкування: позитивні, негативні, нульові
- Невербальні сигнали (міміка, жести. положення тіла у просторі, дистанція)
- Психологічні типи та види темпераменту. Як розпізнати і яка специфіка комунікації з кожним з них
- Як створити довірчу атмосферу та настроїти контрагента на співпрацю
- Що робити зі стресовим станом? Керувати!
- Пастки «Я» у спілкуванні
- Як прибрати бар'єри сприйняття та стати ідеальним слухачем
- Технології роботи із запереченнями
- «Фішки» під час презентації інформації
|
Технології корекції поведінки підлеглих | - Як доводити цілі, щоб вони виконувались
- Як сформувати повідомлення команді та зробити так, щоб вона його правильно сприйняла
- Різні підходи для корекції дій підлеглих
- Базові принципи проведення ефективних зборів та нарад
|