Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Розрахунок ефективності маркетингових інвестицій і бюджетування

Програма «Технології ціннісного маркетингу»


Перша частина модуля розкриває практику розрахунку основних маркетингових показників; друга частина присвячена інструментарію бюджетування та розробки маркетингових бюджетів. Завдання модуля полягає в тому, щоб дати учасникам основні інструменти оцінки маркетингових активностей; сформувати основи знань про методологію бюджетування на підприємстві, принципи розрахунку і застосування основних маркетингових показників, концептуальній схемі бюджетування та / або планування. Учасники зможуть оволодіти навичками розрахунку показників оцінки маркетингової діяльності, створення маркетингових бюджетів, моніторингу ефективності інвестицій в маркетинг.

Вартість модуля: 299 грн.