Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Маркетингове стратегічне планування і дослідження для гарантій зростання продажів

реєстрація на участь у програмі     приєднатися до модуля

У цьому модулі ви дізнаєтеся про інноваційної технології і теорії LOFT стратегічного маркетингу для гарантій продажів і вельми практичних технологіях пошуку ринкових ніш, планування входу в нові ринки і захоплення частки. Теорія стикується з базовими підходами в маркетингу, але має на меті максимізувати гарантії досягнення комерційних і ринкових цілей, базується на 30 роках практики автора в області маркетингу для фермерів, середніх і великих компаній і міжнародного бізнесу. Ви перестанете плутати стратегію і тактику і навчитеся відрізняти організаційну стратегію від маркетингової, що є для бізнесу ключовою. Модуль дасть вам знання, які можуть стати конкурентною перевагою вашої компанії, тому що ефективність зазначених технологій перевищує ефективність традиційних підходів в 4-8 разів. Одне зі значень слова LOFT - горизонтальний стійкий політ ракети до цілі. Дуже часто вхід в нові ринки супроводжується не продуманим і обґрунтованим планом, а бажанням керівництва бізнесом знайти кого-то, хто купить продукцію. Це пов'язано з незнанням методів і технологій стратегічного маркетингового планування для гарантій збуту. Але ж технології дозволяють отримувати запланований результат, будь то пиріжки або частка ринку.

Модуль вельми корисний і для введення нових продуктів і брендів в ринок України та інших країн, його ключові положення схвалені ЄБРР в рамках програми допомоги ЄС малому і середньому бізнесу EU4Business, в якій брав участь автор.

Програма

Час

Тема

 

10.00-11.30

Досвід та практика входу на нові ринки

  • Типові підходи в українській та міжнародній практиці
  • Недоліки
  • Симбіоз класичного маркетингу маркетингу та інтернет маркетингу
 

11.30-11.45

Перерва

11.45-13.15

Гарантії продажів та їх оцінка: формула розрахунку втрачених можливостей бізнесу в грошах «Lost Oportunities Formula Test»

  • Рішення проблеми гарантій продажів
  • Математична формула розрахунку ризикованості проектів в грошах, оцінки вірогідності досягнення комерційного результату (прогнозування) та оцінки ефективності системи маркетингу на підприємстві
 

13.15-14.00

Обідня перерва

14.00-15.30

Інноваційна технологія LOFT стратегічного маркетингу для захоплення долі ринку та входу на нові ринки

  • Типові підходи до класифікації стратегій та нова класифікація
  • 5 обов’язкових етапів для входу на нові ринки або вводу нової продукції/бренду на поточний ринок
  • SICR дослідження споживачів - основа гарантій досягнення продажів
  • Переваги та недоліки маркетингових досліджень
  • Як підвищити гарантії продажів за допомогою досліджень
  • Інноваційний SICR метод дослідження споживачів
 

15.30-15.45

Перерва

15.45-17.30

Інноваційний стратегічне планування: інвестиційний проект з інвестиціями в маркетинг

  • Інвестиційний проект
  • Бізнес план
  • Інноваційний стратегічне планування
  • Складання дорожньої карти для власного або нового бізнесу
  • Аудит системи маркетингу власного бізнесу і готовності до досягнення великих продажів
  • План подальших дій