Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Антикризовий маркетинг для швидкого подолання кризи продажів і розвитку бізнесу

реєстрація на участь у програмі     приєднатися до модуля

У світі часто говорять про кризовий менеджмент, але дуже рідко про ТЕХНОЛОГІЇ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ. Але ж технології дозволяють отримувати запланований результат, будь то пиріжки або частка ринку. У цьому модулі учасники дізнаються на успішних кейсах для таких брендів як Kinder Surprice, Heineken, MacCoffee, Silver Breeze, Козирна Карта, Три Ведмеді та інших алгоритм успішних рішень в області кризи продажів, котрий і складає технологію AMGC AntyCrisisTech. Ви познайомитесь з перевіреним алгоритмом і інструментами виходу з кризи на прикладах, кухня яких є не публічною і швидше відноситься до таємниць прийомів конкурентної боротьби. З досвіду автора модуля, зазвичай кризи продажів починають вирішуватися в проміжку від двох до шести місяців при використанні технології AMGC AntyCrisisTech. Ключові положення модуля схвалені ЄБРР в рамках програми допомоги ЄС малому і середньому бізнесу EU4Business, в якій брав участь автор.

Програма

Час

Тема

10.00-11.30

 
  • Криза очима маркетолога і що таке поведінка споживачів глазами провідних компаній світу
 

11.30-11.45

Перерва

11.45-13.15

 
  • Успішні кейси в Україні: тактичний та стратегічний антикризовий маркетинг
  • Алгоритм антикризвових рішень: як виправляємо ситуацію (технологія AMGC AntyCrisisTech)
 

13.15-14.00

Обідня перерва

14.00-15.30

 
  • Дослідження споживачів та система LOFT стратегічного маркетингу для виходу з кризи
 

15.30-15.45

Перерва

15.45-17.30

 
  • Таємниці ефективних досліджень споживачів, конкурентів, кон»юнктури, пошука ринкових ніш
  • Шлях до відновлення продаж та розвитку / створення нового бізнесу в нових нішах