реєстрація на участь у програмі приєднатися до модуля
У світі часто говорять про кризовий менеджмент, але дуже рідко про ТЕХНОЛОГІЇ АНТИКРИЗОВОГО МАРКЕТИНГУ. Але ж технології дозволяють отримувати запланований результат, будь то пиріжки або частка ринку. У цьому модулі учасники дізнаються на успішних кейсах для таких брендів як Kinder Surprice, Heineken, MacCoffee, Silver Breeze, Козирна Карта, Три Ведмеді та інших алгоритм успішних рішень в області кризи продажів, котрий і складає технологію AMGC AntyCrisisTech. Ви познайомитесь з перевіреним алгоритмом і інструментами виходу з кризи на прикладах, кухня яких є не публічною і швидше відноситься до таємниць прийомів конкурентної боротьби. З досвіду автора модуля, зазвичай кризи продажів починають вирішуватися в проміжку від двох до шести місяців при використанні технології AMGC AntyCrisisTech. Ключові положення модуля схвалені ЄБРР в рамках програми допомоги ЄС малому і середньому бізнесу EU4Business, в якій брав участь автор.
Програма
Час | Тема |
10.00-11.30 |
|
11.30-11.45 | Перерва |
11.45-13.15 |
|
13.15-14.00 | Обідня перерва |
14.00-15.30 |
|
15.30-15.45 | Перерва |
15.45-17.30 |
|