НАЗВА БЛОКУ. ОСНОВНІ ТЕМИ. |
Тема 1 . МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ПРИКЛАДНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ - Роль та місце мерчандайзинга в сучасному маркетингу. Його вплив на продажі.
- «Три кіта»,що роблять продажу потенційно можливою: наявність (запас),видимість, доступність продукта.
|
Тема 2. ЩО ГЕНЕРУЄ ПОКУПКУ ТА ЯК УПРАВЛЯТИ ВИБОРОМ ПОКУПЦЯ - Як визначити оптимальний асортимент, враховуючі власні корпоративні стандарти, фізичні можливості точки продажів, фінансову доцільність, асортимент конкурентів
- Технології, що продають Ваш продукт:
- закони «Фігури та фону», «Рівня очей», «Мертвої зони», «Групування», «Переключення уваги», «7 ± 2»
- закони зорового сприйняття кольору та освітлення
- секрети створення привабливості продукту
|
Тема 3. ЯКИМ ЧИНОМ ОРГАНІЗУВАТИ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПРОСТІР ЕФЕКТИВНО - Як забезпечити видимість та зовнішню привабливість торговельної точки для потенційного покупця
- Ефективність торговельного простору : інтер»єр, номенклатура, розміщення торгового та демонстраційного обладнання, ефективне розміщення постійних та тимчасових рекламних матеріалів
|
Тема 4. МЕРЧАНДАЙЗИНГ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ - Особливості мерчандайзинга Продукту (товару)
- Мерчандайзинг Послуг
- Кросс-мерчандайзинг, поняття фейсингу, ефективне розміщення POSM, персонал магазину
- Вибір варіантів викладки: вертикальний, горизонтальний, по функціоналу, по ціні, по брендам
- Розробка планограми
- Забезпечення успішності маркетингових дій по просуванню
|
Тема 5. КРЕАТИВНІСТЬ ТА ІНОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВПЛИВУ НА ПОКУПЦЯ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ТОЧЦІ - Розвиток креативності
- Нейробіологія та поведінкові реакції людини:
- нейромаркетинг
- візуальне сприйняття (колір, освітлення) та тактильні відчуття
|
Підведення підсумків. Зворотній зв'язок. |