Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Мерчандайзинг та Нейромаркетинг.

Дата проведення: 16 травня 2020 р.

Формат та тривалість: 1 день, інтенсив вихідного дня з 10:00 до 18:00.

Вартість: 3 300 грн.

Назва

МЕРЧАНДАЙЗІНГ ТА НЕЙРОМАРКЕТИНГ

ПІБ Викладача

Олександр Бакка

Коротка інформація про викладача

Запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Управління продажами». Експерт у побудові системи збуту, команди і просування продукту.

Мета

 
  • Надати розуміння предметної області сучасного Мерчандайзінгу та тих практичних інструментів, які можна використовувати для збільшення продажів.
  • Визначити роль та можливості нейромаркетингу в досягненні цілей мерчандайзінгу.
 

Навички, які отримають учасники

 
  • Навички користування законами сприйняття людиною оточуючого простору та контексту
  • Базові вміння аналізувати асортимент продукції для продажу
  • Інструменти ефективної організації торгівельного простору
  • Підходи то розташування товарів та тогіелного обладнання таким чином, щоб сприяти збільшенню продажів
  • Практичні інструменти з керування поведінкою покупців в торговій точці.
 

 

ПРОГРАМА МОДУЛЯ:

Час

Назви основних тем модулю

Тезовий опис кожної теми

10:00–11:00

Тема 1.

Мерчандайзінг, як прикладний інструмент продажів

 
  • Роль та місце мерчандайзінгу в сучасному маркетингу. Його вплив на продажі.
  • «Три кити», які роблять продаж потенційно можливим: наявність (запас), видимість, доступність продукту
 

11:00–11:15

Перерва

11:15–13:15

Тема 2.

Що генерує покупку та як керувати вибором покупця

 
  • Як визначити оптимальний асортимент, враховуючи власні корпоративні стандарти, фізичні можливості точки продажів, фінансову доцільність, асортимент конкурентів.
  • Технології, які продають ВАШ продукт:
    • закони: «Фігури і фону», «Рівня очей», «Мертвої зони», «Групування», «Перемикання уваги», «7 ± 2»
    • закони зорового сприйняття кольору і освітленості
    • секрети створення привабливості продукту
 

13:15–14:00

Обід

14:00–15:00

Тема 3.

Як ефективно зорганізувати торгівельний простір

 
  • Як забезпечити видимість і зовнішню привабливість торгової точки для потенційного покупця
  • Ефективність торгівельного простору: інтер'єр; номенклатура і розміщення торгового обладнання та демостанцій; ефективне розміщення постійних і тимчасових рекламних матеріалів
 

15:00–16:00

Тема 4.

Мерчандайзінг продуктів та послуг

 
  • Особливості мерчендайзінгу Продукту (товару)
  • Мерчендайзінг Послуг
  • Крос-мерчендайзінг, поняття фейсінга, ефективне розміщення POSM, персонал магазину
  • Вибір варіанту викладки: вертикальний, горизонтальний, по функціоналу, за ціною, по брендах
  • Розробка планограмм
  • Забезпечення успішності маркетингових активностей по просуванню
 

16:00–16:15

Перерва

16:15–18:00

Тема 5.

Нейромаркетинг та сучасні засоби впливу на покупця в торгівельній точці

 
  • Нейробіологія і поведінкові реакції людини:
    • Нейромаркетинг;
    • візуальне сприйняття (колір, освітленість) і тактильні відчуття;
    • роль запахів і звуків в прийнятті рішення.