Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Клієнт-орієнтований сервіс

реєстрація на участь у програмі     приєднатися до модуля

Клієнт-орієнтований сервіс

10.00 - 10.10

Знайомство з учасниками, тренером і програмою.

10.10 - 11.00

Тема 1. Клієнтський сервіс і споживча лояльність. Інструменти визначення і методи підвищення рівня споживчої лояльності.

11.00 - 11.30

Командна гра 1. Розрахунок відтоку клієнтів і недоотриманого прибутку, пов'язаних з надання низького рівня обслуговування клієнтів.

11.30 - 11.40

Кава-брейк

11.40 - 12.30

Тема 2. Основи складання портрета Цільовий Аудиторії (ЦА), а також ефективні методи аналізу ЦА.

12.30 - 13.30

Тема 3. Принципи побудови клієнтського шляху. Розгляд прикладів побудови клієнтського шляху.

13.30 – 14.00

Практична робота 1. Індивідуальне завдання з побудови клієнтського шляху відповідно до умов.

14.00 - 15.00

Обід

15.00 - 15.45


Практична робота 2. Аналіз змодельованого клієнтського шляху, обговорення в групах, демонстрація аналізу роботи в групах.

15.45 – 16.00

Кава-брейк

16.00 – 16.30


Тема 4. Методи розробки і впровадження стандартів обслуговування в організації.

16.30 – 16.45


Командна гра 2. Ідентифікація стандартів обслуговування на прикладі роботи однієї компанії.

16:45-17:40


Тема 5. Команди в організації: Формування та управління ефективної командою. Практична робота

Практична робота 3. Делегування повноважень.

17.40 - 18.00

Заключна дискусія, аналіз отриманих результатів.