З великим задоволенням представляємо новий документ із відкритим доступом про роль мережевих зв’язків у реалізації Цілей сталого розвитку ООН. Сподіваємося інформація буде помічною для розуміння та імплементації Цілей сталого розвитку в навчальних закладах України.
Впровадження технологій у бізнес-школах може принести значні переваги студентам, викладачам та іншим співробітникам. Однак типові помилки можуть перешкоджати ефективності нової технології. Ці помилки включають недооцінку важливості навчання користувачів, нехтування потребами студентів, ігнорування етичних проблем, неспроможність контролювати й оцінювати вплив технологій і ненавмисне розширення нерівності в доступі до ресурсів.
Маючи понад рік досвіду роботи з генеративним штучним інтелектом (ШІ), ми задаємося питанням, яким був його вплив? Чи є генеративний штучний інтелект істотною загрозою для індустрії освіти, як ми її знаємо? Або це приносить велику кількість нових можливостей покращити або прискорити навчання наших студентів? Або обидва? На нашу думку, щоб відповісти на ці запитання, потрібно вивчити роль, яку ми, викладачі, відіграємо в навчанні наших учнів.
Лідерство - це багатогранне поняття. Його можна віднести до різновиду влади зі спрямованістю згори донизу або бажання людей іти за людиною, щоб досягти спільної мети. Воно визначає здатність окремої людини або кількох осіб мотивувати, організовувати, спрямовувати, чинити вплив на інших задля реалізації спільних цілей. Пропонуємо ознайомитися із сутністю цього поняття, теоретичними аспектами, типами лідерів і якостями, які їм властиві.
Різноманітні конфлікти доволі часто доходять до вирішення у судовому порядку. Кожна сторона вважає, що тільки її позиція правильна, що не сприяє розв'язанню проблеми. Допомогти розв’язати конфлікт мирно здатна медіація. Саме про неї й піде мова. Дочитайте статтю до кінця, щоб дізнатись про медіацію, особливості її застосування, а також отримати відповіді на питання, хто такий медіатор та чим саме він займається.