11 жовтня 2017 року. Початок о 19:00. Тривалість 2 години 30 хв.
Ціль бізнес-зустрічі:
Участь в бізнес-зустрічі буде корисною для підприємців, керівників компаній та напрямків, керівникам відділів продажів, директорам магазинів, готелів, ресторанів та всім, хто працює з клієнтами
Учасники розглянуть такі теми:
Типи ринків та компаній, їх відмінність один від одного
Чи є Ваша компанія клієнт-орієнтованою?
Внутрішні та зовнішні клієнти, в чому різниця? Як задоволеність внутрішнього та зовнішнього клієнтів впливає на ріст прибутку в компанії та фінансові результати?
Чого очікують від нас клієнти, предметно-змістовний рівень або рівень відносин, процедурна та емоційна взаємодія
Типологія клієнтів. Алгоритми взаємодії з клієнтами, виходячи з їх типу
Емоційна компетентність в продажах
Помилки та проблеми в роботі з клієнтами, чи можливо їх мінінмізувати?
Автор та спікер бізнес-зустрічі: Ірина Стегостенко
Бізнес-тренер, Сертифікований коуч ECF (European Coaching Federation), консультант.
Більше 10 років досвіду роботи бізнес-тренером. Працювала в головних офісах міжнародних і українських корпорацій "МТС Україна", "Vodafone Ukraine", АвтоДом "Україна Mercedes-Benz", "УкрАВТО". Займала керівні позиції, вибудовувала систему навчання і розвитку персоналу, внутрішні комунікації.
Впроваджувала стандарти обслуговування, оцінку якості сервісу. Набирала і навчала команду корпоративних тренерів.
Допомагає керівникам і власникам бізнесу збільшити прибуток в 2-3 рази протягом року, підвищити залученість персоналу і стати рекомендованим клієнтами брендом за допомогою перевірених практикою і підтверджених результатами інструментів (коучинг, тренінги, консалтинг).
Вартість участі : 250 грн.
При придбання двох квитків, вартість другого квитка складає 150 грн.
При оплаті в день проведення заходу, вартість квитка 300 грн.
Оплата он-лайн //easypay.ua/category-other/universitet-krok
Контактна особа: Аліна Кармазіна