Сфери компетенцій: стратегічне планування та маркетинг, зовнішні та внутрішні бізнес-комунікації, бренд роботодавця та персональний бренд перших осіб бізнесу, м’які техніки прийняття рішень.
Практичний досвід в частині розробки та імплементації стратегій: понад 30 розроблених та реалізованих стратегій для компаній сфер рітейлу, фінансового ринку, девелопменту, b2b-сегменту та IT на ринках 6 країн.
Серед клієнтів: Honda, Моторне (транспортне) страхове Бюро України, Асоціація «Страховий бізнес», Investors Europe (Cyprus/Mauritis), Mondelez Ukraine, WILO Ukraine (провідний постачальник насосного обладнання), Headway school of English, «Райффайзен банк Україна», юридична компанія «Інтерлігал», Kinopark-Kinoplexx (Казахстан), низка українських стартапів.
Спікер і тренер Академії WebPromo Experts, Міжнародного інституту бізнесу, KA GROUP, Клубу директорів автобізнесу.
Освіта: вища економічна освіта.
Публікації в виданні NV: https://nv.ua/biz/expert_author/tetjana-korobova.html