Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Тренінг-практикум «Трейд-маркетинг на практиці. Просування продажів»

14-15 грудня

Роздрібний бізнес, як і все в цьому світі підкорюється певним законам. Знання цих законів та вміння ними користуватися визначає успіх Вашого бізнес.

Бізнес-тренер: Олександр Степанов.

Запрошений бізнес-тренер BSK, бізнес- практик, коуч, фасилітатор, лектор, модератор, ментор. Автор тренінгів «CAT MAN 4U», «BIG DATA 4U» «Перемовини 4U – Рітейл VS Виробники».

Для кого цей тренінг-практикум:

  • Постачальники і рітейлери, комерційні, і маркетинг-директора роздрібних мереж, дистриб'юторів, виробників.
  • Керівники відділів категорійного менеджменту, продажів, трейд-маркетингу, трейд-маркетологи, бренд-менеджери, категорійні менеджери.
  • Всі бажаючі знати і розуміти суть і інструменти трейд-маркетингу.

Унікальність тренінга

Ви отримаєте сформовані і перевірені на практиці знання для формування системи просування продажів. Надається клієнтська підтримка і допомога у впровадженні знань після тренінгу.

Авторський 16-годинний тренінг-практикум фахівця-практика в області підвищення ефективності роздрібного бізнесу і продажів, в побудові бізнес-процесів і впровадження проектів на території СНД.

Ціль тренінга та чому варто взяти участь:

За 16 навчальних годин учасники зможуть систематизувати свій досвід і отримати нові знання, визначать свої сильні сторони і помилки, дізнаються можливості і інструменти для оптимізації просування продажів. А також розглянуть методи залучення нових покупців і утримання справжніх. Дізнаються які чинники впливають і як збільшити трафік, середній чек, частоту покупок, пенетрацию певної товарної категорії або продукту.

Тренінг-практикум містить не менше 8 практичних завдань, які допоможуть учасниками перевірити і закріпити отримані знання на практиці. Буде Пізнавально, Позитивно і Мотиваційно!

Розмір групи: від 8 до 15 учасників.

Формат та тривалість: 2 дня, інтенсив з 10:00 до 18:00.

Програма тренінга

1 день (8 годин)

Час

Тема

Короткий зміст

Практика

10.00-11.30

Основні визначення і глосарій стратегії, цілі та завдання.

Мотиватори здійснення покупок. Трейд-маркетингові заходи. Їх види, стратегії, цілі та задачі.

 

11.30-11.45

Кава-пауза

11.45-13.00

Основні визначення і глосарій

Принципи формування календаря торгової активності і сезонних трендів. Трейд-маркетингова стратегія рітейлера

1. На прикладі шаблону побудувати календар торгової активності

2. На прикладі шаблону побудувати календар сезонних трендів

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Ефективне партнерство постачальника і рітейлера

Взаємодія і взаємовигідне співробітництво постачальника і рітейлера. Які товари ставити в акцію, а які не варто. Періоди і кількість акційних товарів.

З прикладу вибрати оптимальні товари для проведення акції. Аргументувати своє рішення

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Економіка трейд-маркетингових заходів

Кількісні і якісні показники трейд-маркетингу мережі. Крос-продажі

На прикладі вибрати «пару» для проведення акції за принципом крос-продажів

2 день (8 годин)

Час

Тема

Короткий зміст

Практика

10.00-11.30

Економіка трейд-маркетингових заходів

Планування та постановка завдань трейд-маркетингових заходів. Аналіз попередніх періодів, формування планових показників

На прикладі спланувати показники майбутньої акції.

На прикладі проаналізувати ефективність проведеної товарної акції

11.30-11.45

Кава - пауза

11.45-13.00

Механіки стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів мероприятий

Приклади механік стимулювання продажів і трейд-маркетингових заходів

Визначити оптимальну механіку трейд-маркетингового заходу, виходячи з умов завдання

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Оформлення точки продажів

POSM Основні правила ефективного мерчандайзингу просуваються товарів.

Проаналізувати приклад викладки акційних товарів, запропонувати варіанти її оптимізації і аргументувати їх

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Управління брендами. Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера

Хто такий бренд-менеджер, і трейд-маркетолог, які їхні завдання та зони відповідальності. Основні бізнес-процеси, пов'язані з управлінням брендами.

Структура відділу трейд-маркетингу рітейлера

 

Вартість участі: 5500 грн. ( без ПДВ)

Вартість участі знижується до 5000 грн за наступних умов:

  • участь двох та більше співробітників від однієї компанії;

  • для випускників дипломних та модульних програм BSK

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay,

  • готівкою в касу

  • безготівковий розрахунок - ми виставимо рахунок за участь

У вартість входить:

Комплект роздаткових матеріалів, перерви на каву, сертифікат участі, адміністративний супровід.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Тренінг-практикум може бути проведеним в корпоративному форматі на замовлення компаній.

 

Зареєструватися         Задати питання

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua