Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Проектний семінар-тренінг «Стратегія та стратегічне мислення керівника: від ідеї до реалізації»

Тренер, експертна ведуча – Анастасія Бортник

Практик з 10-річним міжнародним досвідом бізнес-консультування, у тому числі ООН

Бізнес-тренер, сертифікований консультант з особистого бренду

Спікер програми МВА, PhD

Сертифікований Менеджер бізнес-процесів ISO 9001:2015

Автор понад 40 публікацій

Коуч для бізнесу та Топ-менеджерів

15 років досвід викладання

10 років міжнародний досвід бізнес-консультування

1 000 + годин консультацій

«Допоможу вам та вашій команді зробити стратегічний прорив у новій бізнес-реальності!»

Інколи щоб отримати бажане досить загадати бажання. Та щоб досягти цілей у роботі та особистому житті необхідні чіткий план дій та продумана стратегія.

Стратегічне мислення дозволяє не покладатися на збіг обставин, а планувати час та ресурси для досягнення мети, сміливо брати відповідальність за її реалізацію та бути впевненим у результаті.

Сьогодні, коли половина професій відмирає швидше, ніж ми встигаємо їм навчитися, уміння стратегічно мислити стає все більш важливим для кожної людини.

Мислити стратегічно – означає знати, чого ви хочете і прагнете, які ресурси вам необхідні для досягнення вашої мети та як їх використовувати. Ця трендова навичка допомагає бачити кінцевий результат та думати на перспективу.

Стратегічне мислення є критично важливим для бізнесу. Недарма сьогодні це одна з ключових навичок для 99% вакансій на керівні посади.

Кому варто розвивати стратегічне мислення?

  • Керівникам та менеджерам. Адже їм щодня необхідно об’єднувати однією метою різних людей та задавати спільний вектор руху. Якщо керівник не бачить кінцевого пункту, команда може піти в різні сторони, а ресурси будуть витрачені даремно.
  • Команді. У сучасному бізнесі менеджер ставить перед командою ціль, проте спосіб її досягнення працівники обирають самостійно. Коли ви розумієте, куди і навіщо йдете, оптимальний шлях до цілі ви знайдете значно швидше.
  • Кожній людині. Щоб не просто мріяти, а планувати та створювати власне майбутнє.

Вміння мислити – ключовий навик лідерів та керівників наступного десятиліття.

І це не просто гучні слова, а результат дослідження, представленого на Форумі у Давосі. Розвиток стратегічного мислення для себе та команди стає очевидним вибором топ-менеджерів компаній із Fortune 500. Люди із прогресивними поглядами здатні створити стратегію, що допоможе компанії зайняти лідируючу позицію на ринку, створити власну нішу та надихнути команду досягати амбітних цілей.

Тренінг зі стратегічного мислення включає в себе:

  • кращі практики з розвитку стратегічного, критичного та креативного мислення
  • інструменти зі стратегічного менеджменту і стратегічного планування,
  • а також досвід формування успішних стратегій, які сприяли успіху сотень компаній.

Компанії-лідери планують свою діяльність заздалегідь, визначаючи майбутні пріоритети наприкінці року. Проте, виснажені низкою річних звітів, святковою метушнею та настроєм «давайте після свят», команди часто не в змозі створити проривний план на наступний рік.

Повний сил та наснаги початок нового року може вдихнути нове життя у вашу стратегію, а тренінг за стратегічного мислення – стати ефективним початком нового бізнес-сезону. Нові інструменти та практики стануть у нагоді не лише для розвитку компанії, але і для особистого зростання!

В результаті тренінгу ви та ваша команда:

  • Дізнаєтесь про особливості мислення в світі VUCA та BANI
  • Навчитесь використовувати практичні інструменти розвитку стратегічного, критичного та креативного мислення
  • Дізнаєтесь про особливості формування стратегії в умовах кризи
  • Розробите стратегію з урахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів та ресурсів компанії
  • Дізнаєтесь, як підвищити ефективність використання активів і виявити додаткові ресурси для посилення конкурентоспроможності компанії на ринку
  • Вивчите додаткові способи підвищення лояльності клієнтів
  • Освоїте ефективні методи і техніки збору та управлінського аналізу організаційної інформації
  • Визначите та проаналізуєте критичні фактори успіху компанії
  • Розробите річний план дій, що враховує зовнішні і внутрішні змінні
  • Навчитесь використовувати новітні інструменти стратегічного управління

Формат:

  • Одноденний інтенсив з 10:00 до 17:00
  • Група не більше 15 осіб
  • Індивідуальний підхід

Вартість участі

  • 1 учасник – 3 500 грн (без ПДВ)
  • 2 учасник – 3 000 грн (без ПДВ, за кожного)
  • 3 та більше учасників – 2500 грн ( без ПДВ, за кожного)

У вартість входить:

  • авторські роздаткові матеріали
  • іменні сертифікати
  • кава-паузи

Програма тренінгу

1. Значення стратегії та стратегічного мислення для компанії: 

  • Особливості мислення в світі VUCA та BANI
  • Види мислення та практичні інструменти розвитку
  • Процес розробки стратегії як основа стратегічного мислення
  • Сутність та особливості стратегії
  • Різниця стратегічних рівнів та часових характеристик
  • Оцінка стратегічних можливостей і стратегічного вибору
  • Підвищення якості стратегії
  • Результати практичного впровадження стратегічного мислення

2. Місія, візія, стратегічні цілі компанії

  • Візія та місія компанії
  • Стратегічне бачення та корпоративна культура
  • Стратегічні цілі компанії (методи та особливості формування)
  • Стратегічна карта

3. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища компанії

  • Аналіз трендів та особливості факторів зовнішнього середовища
  • Модель аналізу трендів та практичне її застосування
  • Учасники галузевого ринку та аналіз привабливості галузі

4. Стратегічний аналіз внутрішнього середовища компанії

  • Розвиток системного бачення підрозділу в організації
  • Внутрішня комунікація при розробці стратегії компанії

5. Етапи формування стратегії компанії

  • PESTLE-аналіз
  • SWOT- аналіз
  • Протостратегії
  • Бізнес-модель
  • Місія
  • Бачення
  • Карта цілей
  • Стратегічні проекти
  • Ресурси
  • Синхронізація

6. Стратегічне моделювання бізнесу

  • Основні елементи канви бізнес-моделі
  • Особливості формування бізнес-моделі на основі стратегії
  • Інноваційна бізнес-модель компанії з врахуванням трендів, бачення та корпоративної культури

7. Інструменти реалізації стратегії компанії

  • Матриця Ансофа
  • Модель Томпсона-Стрікленда
  • Система КРІ для ефективноі реалізаціі стратегіі

Висновки