Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар «Продажі та переговори. Міжнародні практики»

100% нашого активного життя ми проводимо в процесі продажів і переговорної діяльності, відстоюючи інтереси компанії або свої власні інтереси. Для успішних переговорів, необхідно сформувати сприйняття переговорів, як системної діяльності: від планування / вироблення аргументації і до укладення угоди.

Сідаючи за стіл переговорів, необхідно завжди пам'ятати, що переговори і продаж безпосередньо залежить від розвитку комунікативних навичок і гнучкою поведінкової позиції.

Для кого цей семінар

ТОП менеджмент компаній, директори з продажу, комерційні директори, категорійні менеджери, закупівельники, менеджери з продажу; всі, хто в обов'язковому функціоналі ведуть переговори з постачальниками або покупцями.

Унікальність семінару

На тренінгу ми проаналізуємо моделі поведінки обох сторін. Зробимо висновки які ризики та небезпеки містять різні моделі ведення переговорів, які класичні помилки заважають досягненню взаємовигідного формату ведення переговорів.

Всі ці питання ми розглянемо на моделях переговорного процесу міжнародних клієнтів: правила, тактики, моделі взаємодії.

Тренінг розроблений і проводиться тренером, який володіє власним багатим досвідом реальних переговорів різного масштабу, як з національними, так і з міжнародними компаніями.

Мета семінару і чому варто брати участь:

Кожен переговорник / продавець прагне підвищити результативність особистих зустрічей з клієнтами в частині укладання угод на максимально вигідних для своєї компанії умовах.

Алгоритм продажів і переговорів включає в себе кілька етапів, набір необхідних навичок, що будуть розглянуті протягом двох днів:

  • Види та еволюція продажів
  • П'ять чинників успішності в продажах
  • Мистецтво слухати
  • Переговори. Види і особливості переговорів
  • Процес підготовки і збору даних
  • Портрет експерта: базові навички і ризики
  • Експрес аналіз різних ситуацій в переговорах
  • Етапи прийняття рішень з обох сторін
  • Важливі деталі і ролі в переговорах
  • Стратегії ефективного опитування в переговорах
  • Невербальні комунікації
  • Потреби опонента: визначення і помилки
  • Способи впливу на критерії вибору
  • Ризики в переговорах
  • Міжнародні практики: техніки, інструменти, моделі компетенцій

Розбір випадків з практики учасників дозволить кожному побачити які помилки, і нестача яких професійних і особистісних властивостей заважають досягненню намічених цілей.

Автор та ведучий

Степанов Олександр - бізнес практик, бізнес коуч, модератор, лектор, бізнес консультант, експерт в області побудови ефективних процесів:

  • Продаж, переговорів, BIG DATA, логістики, програм лояльності, СAT MAN.

Більше 15 років успішного управлінського досвіду в міжнародних і українських FMCG компаніях, лідерах в сфері продажів, дистрибуції, бізнес аналітики.

Розмір групи: від 6 до 15 осіб

Формат та тривалість: 2 дні, інтенсив вихідного дня з 10:00 до 18:00.

Програма семінара

Перший день

Час

Тема

Короткий зміст

10.00-11.30

Продажі

 
  • Види та еволюція продажів
  • Базові правила
  • Процес переговорів
  • П'ять факторів успіху в продажах
  • Активне слухання
 

11.30-11.45

Кава-пауза

11.45-13.00

Види переговорів

 
  • Особливості переговорів
  • Чотири складових переговорів
  • Процес переговорів – три «П»
  • Структура та деталізація
  • Підготовка та збір даних
 

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Стратегії переговорів

 
  • Сценарії розвитку ситуації
  • Стратегія «Три О»
  • Портрет есперта: базові навычки
  • Ризики для експерта
  • Професійні компетенції
 

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Формати переговорів

 
  • Формат переговорів
  • Цілі та предмет переговорів
  • Формат підготовки до переговорів
  • Критерії оцінки угод
  • Рекомендації: управління своїм станом
 

 

Другий день

Час

Тема

Короткий зміст

10.00-11.30

Процес ухвалення рішень

 
  • Етапи ухвалення рішень клієнтом
  • Класифікація осіб, які ухвалюють рішення
  • Важливі деталі
 

11.30-11.45

Кава-пауза

11.45-13.00

Встановлення контакта

 
  • Техніка опитування
  • Основні моделі / техніки
  • Інструменти: невербальна комуникація
 

13.00-14-00

Обідня перерва

14.00-15.30

Робота з презентацією

 
  • Модель Кролара
  • Помилики при виявленняі потреб
  • Типи реакції співбесідника
  • Способи впливу на критерії вибору
  • Головні помилки в роботі з ризиками
  • Техніки аналіза співробітництва з клієнтом
 

15.30-15.45

Кава-пауза

15.45-18.00

Переговори:

Міжнародні практики

 
  • Техніки переговорів міжнародних клієнтів
  • 10 принципів ведення переговорів
  • Ролі в процесі переговорів
  • Інструменти ведення переговорів
  • Стилі / критерії переговорів
  • Прийоми в переговорах
 

Вартість участі: 7900 грн. ( без ПДВ)

Вартість участі знижується до 7000 грн за наступних умов:

  • при участі двох та більше співробітників від однієї компанії;
  • для випускників дипломних та модульних програм BSK.

Варіанти оплати за участь:

  • он-лайн по системі Easy Pay;
  • готівкою;
  • безготівковим розрахунком - ми надамо рахунок на оплату за участь.

У вартість входить:

Комплект роздаткових матеріалів, перерва на каву, обід, сертифікат участі, адміністративний супровід.

Семінар може бути проведеним в корпоративному форматі на замовлення компаній.

Замовити корпоративне навчання

Задати питання

Зареєструватись на семінар

Любов Круковська Дізнатися детальніше: Любов Круковська
+38 044 339 90 63
+38 097 601 61 21
office@krok.edu.ua