Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Семінар-практикум "Маркетингові інструменти для побудови системи і розвитку продажів"

"Кожен підрозділ бачить пріоритети по-своєму, і нерідко відділи продажів і маркетингу тягнуть компанію в різні боки. Треба терміново щось робити. Але з чого починати?"

Стаття "Рішення на межі",

Адітья Джоші, Едуардо Гімененс, HBR

А Ви знаєте як шукати рішення на "межі"?

6 годин насиченого практикуму "Маркетинг для розвитку продажів" допоможуть розібратися в складних питаннях, пов'язаних з тим, які маркетингові інструменти допоможуть у розвитку продажів і участь в тренінгу буде корисно навіть досвідченим професіоналам.

(А тих, хто дочитає до кінця програму, чекає приємний сюрприз)

Поспішайте! Кількість місць обмежена!

реєстрація

Маркетингові інструменти для побудови системи і розвитку продажів

Автор контенту і тренер: Олександр Бакка

Тема

Зміст

ЯКІ ЗАДАЧІ ВИРІШУЄ МАРКЕТИНГ

• Маркетинг як дисципліна і його ключові елементи

• Клієнт як центральна фігура всього комплексу маркетингу

• Навіщо потрібен стратегічний і тактичний маркетинг

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ І БАЗОВІ ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНКИ

Завдання і структура маркетингового аналізу - що це нам дає?

Вивчаємо основні інструменти:

• Макро і мікро оточення компанії

• Оцінка внутрішніх ресурсів моєї компанії

• SWOT аналіз як універсальний інструмент для оцінки та розвитку бізнесу та продукту

СПОСОБИ ПРОСУВАННЯ НА РИНКУ

• Процес прийняття рішень споживачем (клієнтом)

• Визначення цільової аудиторії

• Маркетинг мікс: Що, За якою ціною, Де і Як продаємо і просуваємо (практичні завдання)

• Просування товару: ATL і BTL активності

• Чим PR відрізняється від реклами і які цілі вони переслідують

• Репозиціонування

• Які відмінності між брендом і продуктом. Секрет побудови успішної марки - її Цінність в очах споживача

• Як оцінити успішність розвитку марки

ПРИКЛАДНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ ЗБУТОВОЇ КОМАНДИ

• Мерчандайзинг товарів і послуг

• Key Account менеджмент: особливості підходів і основні інструменти

• Управління взаємовідносинами з клієнтами: клієнтська база, сервіс, технології утримання клієнтів

Модуль взятий з програми «Управління продажами» Олександра Бакки.

Вартість та знижки:

за запитом

 

реєстрація

А ось і сюрприз - цікава, а головне, корисна стаття:

12 способів зібрати інформацію про потенційного клієнта.

Перш, ніж взяти в руки телефон і набрати номер, вивчіть свого майбутнього співрозмовника! Досвід провідних продавців показує, що це - половина успіху.

Найгірше, що можна придумати, - звертатися до людини з комерційною пропозицією без будь-якої підготовки. Мало кому вистачить терпіння відповідати на десятки питань, тому багато хто відразу кладуть трубку або слухають з неприхованим роздратуванням.

У блозі HubSpot опублікований список, що включає 14 можливих джерел інформації про потенційних клієнтів. Ми відібрали 12 з них, які можна використовувати в практиці вітчизняних підприємств.

Звичайно, у вас може не бути часу на те, щоб вивчити всі - це нормально. Переконайтеся, що переглянули хоча б кілька. Чим більш персоналізованих буде ваше звернення, тим вище шанс перетворити співрозмовника в покупця. Успіхів!

1. LinkedIn

Це - золота жила для досліджень. Якщо у вас є час на вивчення тільки одного джерела, можна обмежитися профілем потенційного клієнта на цьому сайті.

Зверніть увагу на наступну інформацію:

  • поточна посада і місце роботи. Багато хто вказує проекти, в яких брали участь, і перелік основних обов'язків. Це дозволить зрозуміти, що в компетенції людини, до якого ви плануєте звернутися, а що - ні;
  • попередній досвід роботи. Потенційний клієнт вперше приймає рішення про покупку такого роду, або він вже робив це раніше?
  • загальні контакти. Згадайте цих людей в розмові і запитайте, як вони познайомилися. Це може допомогти в розбудові довірчих відносин зі співрозмовником;
  • групи. Перегляньте групи, в яких складається клієнт, щоб зрозуміти, які теми йому цікаві;
  • останні дії. Вивчіть матеріали, якими він нещодавно поділився.

2. Персональний вхід в Twitter

Вивчення постів допоможе вам дізнатися про інтереси замовника (перегорніть стрічку, щоб зрозуміти, як вони змінювалися з плином часу). Прочитайте кілька статей, посилання на які він опублікував.

3. Корпоративний аккаунт в Twitter

Яким контентом компанія ділиться і як його презентує? Ви зможете зрозуміти, як краще піднести свою пропозицію іншому учасникові майбутнього розмови.

4. Прес-релізи компанії і публікації в ЗМІ

Перегляньте останні згадки в пошуках важливої ​​інформації: фінансових звітів, оголошень про зміну керівного складу, презентації нового продукту і т.п.

5. Прес-релізи та публікації основних конкурентів

Якщо інша компанія, що працює в тій же сфері, впровадила важливі зміни протягом декількох останніх місяців, це може вплинути на сприйняття вашої пропозиції. З'явиться воно конкурентною перевагою або зайвими витратами на тлі більш насущних проблем - залежить від подачі.

6. Фінансова звітність компанії

Якщо можливо, знайдете фінансові звіти в відкритих джерелах. Це дасть вам зрозуміти, з якими труднощами стикається потенційний замовник і оцінити реальний стан справ в компанії.

7. Блоги

Читайте те, що читає і пише ваш клієнт. Якщо він веде блог, не полінуйтеся вивчити кілька свіжих публікацій та коментарів до них перш, ніж дзвонити. Відвідайте популярні галузеві сайти і ознайомтеся з новими статтями, щоб бути в курсі тенденцій і перспектив ринку.

8. Профіль в Facebook

Це - ще одна можливість зрозуміти, чи є у вас спільні знайомі, на яких можна послатися під час розмови. А ще - дізнатися співрозмовника ближче. Звичайно, не варто використовувати занадто особисту інформацію, але дані про його захоплення або улюблені фільми можуть вам стати в нагоді.

9. Система автоматизації маркетингу

Навіть якщо ви плануєте перший дзвінок клієнту, введіть його ім'я та прізвище у внутрішню систему своєї компанії. Можливо, він знає про ваш продукт більше, ніж передбачалося. Використовуйте отриману інформацію, щоб скорегувати стратегію своєї поведінки під час розмови.

10. CRM-система

Перевірте, чи не працював хтось із ваших колег з цим клієнтом раніше. Якщо виявиться, що шляхи компаній вже перетиналися, дізнайтеся, що сталося.

11. Пошук в Google за назвою компанії

Вивчіть новини, які не потрапили на сторінку з прес-релізами: хороші і погані. Вибирайте надійні джерела, які публікують тільки перевірену інформацію.

12. Пошук в Google по імені клієнта

Візьміть ім'я і прізвище в лапки, щоб отримати всю можливу інформацію про людину. Можливо, він переміг у змаганнях з кулінарії або на дозвіллі грає на трубі. Прийміть це до відома.

Стаття взята з ресурсу - https://dirclub.ru/12-sposobov-sobrat-informatsiyu-o-potentsialnom-kliente/

До зустрічі на семінарі!