Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Мистецтво мерчендайзингу

Бізнес-тренер - Олександр Бакка

Запрошений викладач BSK, бізнес-тренер, консультант, контент-лідер програми «Лідерство у продажах». Експерт у побудові системи збуту, команди і просування продукту. Opens internal link in current windowдетальніше

 

 

 

Аудиторія

Мерчендайзери, маркетологи, менеджери з продажів, регіональні представники, продавцы – консультанти

Цілі та задачі практикуму:

Мета:

  • знайомство з основами мерчендайзингу як прикладним інструментом продажів

Завдання:

  • Розуміння важливості мерчендайзингу для продажів
  • Навички розрахунку оптимального запасу в торгівельній точці
  • Розрахунок оптимального асортименту
  • Складання планограми для вітрини
  • Прийоми впливу на вибір покупця

Формат

  • 9 грудня, 1 день з  10:00 до 18:00
  • Індивідуальний підхід

Вартість участі та знижки: 1700 грн.

  • 5 % - 2 учасника від однієї компанії
  • 7 % - 3-5 учасників від однієї компанії
  • 10 % - слухачі та випускники програм  BSK

У вартість включено:

  • Авторські роздаткові матеріали
  • Адміністрування та супровід
  • Іменні сертифікати про участь
  • Перерви на каву

Зареєструватися   Задати питання

Методи навчання:

  • Презентація
  • Обговорення
  • Практичні вправи
  • Моделювання ситуацій
  • Аналіз кращих практик

ПРОГРАМА ПРАКТИКУМУ


Назва блоку

Основні теми

МЕРЧЕНДАЙЗИНГ ЯК ПРИКЛАДНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОДАЖІВ

Роль та місце мерчендайзингу в сучасному маркетингу. Його вплив на продажі.

«Три кіта»,що роблять продаж потенційно можливим: наявність (запас), видимість, доступність продукту

ЩО ГЕНЕРУЄ ПОКУПКУ ТА ЯК КЕРУВАТИ ВИБОРОМ ПОКУПЦЯ

Як визначити оптимальний асортимент, враховуючі власні корпоративні стандарти, фізичні можливості точки продажів, фінансову доцільність, асортимент конкурентів

Технології, що продають Ваш продукт:

  • закони «Фігури та фону», «Рівня очей», «Мертвої зони», «Групування», «Переключення уваги», «7 ± 2»

  • закони зорового сприйняття кольору та освітлення

  • секрети створення привабливості продукту

 

ЯКИМ ЧИНОМ ОРГАНІЗУВАТИ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПРОСТІР ЕФЕКТИВНО

Як забезпечити видимість та зовнішню привабливість торговельної точки для потенційного покупця


Ефективність торгівельного простору: інтер’єр, номенклатура, розміщення торгового та демонстраційного обладнання, ефективне розміщення постійних та тимчасових рекламних матеріалів

МЕРЧеНДАЙЗИНГ ПРОДУКТІВ ТА ПОСЛУГ

Особливості мерчендайзингу Продукту (товару)


Мерчендайзинг Послуг


Кросс-мерчендайзинг, поняття фейсингу, ефективне розміщення POSM, персонал магазину


Вибір варіантів викладки: вертикальний, горизонтальний, по функціоналу, по ціні, по брендам


Розробка планограми


Забезпечення успішності маркетингових дій по просуванню

КРЕАТИВНІСТЬ ТА ІНОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВПЛИВУ НА ПОКУПЦЯ В ТОРГОВЕЛЬНІЙ ТОЧЦІ

Розвиток креативності


Нейробіологія та поведінкові реакції людини:

  • нейромаркетинг

  • візуальне сприйняття (колір, освітлення) та тактильні відчуття

  • роль запахів та звуків у прийнятті рішення

 

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Зворотній звязок


Зареєструватися   Задати питання