Тривалість: 2 дня | 16 годин. Дати проведення: 27 - 28 жовтня 2018 року
Тренер: Оксана Верескун, запрошений бізнес-тренер BSK, засновник і президент компанії "OKSVER Trainings", Сертифікований тренер-практик, автор та ведуча тренінгів з Клієнтського Сервісу та Клієнтської Досвіду.
Цільова аудиторія: власники бізнесу, керівники, фахівці, які бажають ознайомитися з принципами побудови сервісної стратегії і формуванням клієнт орієнтованої команди.
Актуальність семінару: сьогодні - це вже вчорашній день. Клієнт сьогодні важливіше послуги або продукту. Якщо раніше незадоволений клієнт просто залишав компанію, а компанія за рахунок реклами могла залучити десяток нових, то зараз незадоволений клієнт не просто покине компанію, він розповість про свій негативний досвід взаємодії з вашою компанією тисячам людей за допомогою соціальних мереж та Інтернету. І зробить це клієнт блискавично. Саме тому, на сьогоднішній день важливо не просто писати гасла про важливість клієнтів для вашої компанії, але і працювати над стратегією та кроками для створення клієнтського сервісу, який стане конкурентною перевагою і генератором ваших доходів.
Взявши участь в семінарі Ви зможете:
Тема | Фокус уваги |
Роль Клієнтського сервісу для компанії |
|
Визначення портрета клієнтів та лояльності клієнта до компанії |
|
|
|
Стандарти сервісу |
|
Принципи побудови клієнт орієнтованої команди |
|
Вартість: 5500 грн. без ПДВ