Тренер-модератор
Аудиторія
Керівники всіх рівнів,
директори з управління персоналом,
кадровий резерв компаній
Цілі тренінгу:
сформувати знання учасників про емоційний інтелект,
надати можливість тренувати навички:
саморегуляції,
самомотивації,
управління відносинами,
які дозволять підвищити ефективність і задоволеність в житті та на роботі.
Задачі – навички для розвитку:
Передтренінгова підготовка
За бажанням учасники можуть здійснити індивідуальне тестування, результати якого обговорюються з тренером конфіденційно. Тестування проходитиме по таким методикам:
Матеріали, які будуть підготовлені для учасників:
Авторський навчальний комплекс з робочим зошитом, презентацією, завданнями, кейсами, вправами та іншими навчальними матеріалами, підготовлені викладачем.
Після тренінгу проводиться анкетування учасників для виявлення рівня задоволеності роботою тренера та актуальність отриманої інформації, нових знань, навичок.
Програма реалізується також в корпоративному форматі на замовлення компаній.
Формат
Вартість та знижки:
за запитом
Тема 1. Вступ. Емоції в житті ділової людини
Знайомство, цілі, очікування, домовленість про правила участі
Емоції в житті сучасної ділової людини - чому це важливо
Емоційно насичені ситуації в діловому житті - розгляд випадків з практики:
з клієнтами – сервіс
з власною командою - формування залученості, проведення змін
з колегами і партнерами - переговори, взаємодія
з керівниками - «управління вгору»
з самим собою – самомотивація и саморегуляція
Тема 2. Емоційний інтелект
Модель емоційного інтелекту та 4 принципи ЕІ Д. Гоулмана
4 компоненти эмоційного інтелекту.
Модель его-станів Е. Берна для формування позиції «ОК-ОК»
Трикутник Карпмана.
Практикум
Тема 3. Самоусвідомлення, самоуправління та самомотивація
Розвиток ЕІ для особистого успіху – як формувати впевненість та адекватну самооцінку
Що таке мотивація? Чи існує лінь (прокрастинація)?
Емпатія. Проактивність. Асертивність.
Практикум
Тема 4. Основи безконфліктної комунікації та мистецтво управління відносинами
Модель успішної комунікації.
Гарвардський стиль.
Конфліктогени та безконфліктне спілкування: модель ненасильницької комунікації М. Розенберга
Зворотній зв'язок високої якості.
Практикум
Фінальна дискусія. Планування зон особистісного розвитку.