Менеджмент
Ваших
Амбіцій

Ефективність маркетингових інвестицій

Аудиторія:

Фахівці у галузі маркетингу, які бажають ефективно працювати як на В2С, так і на В2В ринках

Ціль семінару:

 

  • засвоїти принципи розрахунку та застосування основних маркетингових показників;
  • навчитися використовувати показники оцінки економічної ефективності маркетингових інвестицій;
  • навчитися розраховувати показники оцінки маркетингової діяльності;
  • здійснювати моніторинг ефективності інвестицій у маркетинг

Реалізується у корпоративному форматі

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ 

ПРОГРАМА

Тема 1. Маркетингові інвестиції

10:00 – 10:45

 

  • Структура вкладень у маркетингову діяльність

 

Тема 2. Маркетингова модель поведінки

10:45– 11:30

 

  • Релевантні види маркетингової активності

 

11:30 – 11:45

Перерва

Тема 3. Нефінансові маркетингові показники

11:45 – 12:30

 

  • Оцінка ефективності маркетингової активності
  • Аналіз основних показників ефективності маркетингу
  • Технології розрахунку нефінансових показників маркетингової діяльності

 

Тема 4 Фінансові маркетингові показники

12:30 – 13:15

 

  • Використання інструментів інвестиційного та фінансового аналізу стосовно до маркетингових інвестицій
  • Технології розрахунку фінансових показників маркетингової діяльності

 

13:15 – 14:00

Перерва на обід

Тема 5. Показники оцінки SEM

14:00 – 15:30

 

  • Потенціал оцінки активності в Інтернеті

 

15:30 – 15:45

Перерва

Тема 6. Збалансована система показників

15:45 – 17:15

 

  • Координація кроків по впровадженню маркетингових показників у часових рамках
  • Розробка Плану впровадження показників оцінки маркетингу для своєї компанії